Niqābninja Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Stuuuuuk. Vel, jeg har satt deg som seater for både meg og Eivind. Regner med du veit hvordan vi vil sitte, men sender deg mail for sikkerhets skyld, jeg. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Der var det ordna:) BiG Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Seater bytta, mail sent. Flott at vi blir oppdatert igjen. Stå på Iceman!! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har et excel-regneark som jeg kontinuerlig oppdaterer med informasjon som kryss-sjekkes mot mailene jeg får, førstepost og PTN-infoen jeg har på dere. Plasseringen har jeg tenkt å ordne enkelt og greit ved å tildele hver enkelt gruppe en farge, så får dere sloss dere i mellom om hvordan dere vil sitte innenfor deres farge på det etterhvert kommende setekartet. Tenker jeg legger ut regnearket til nedlastning her sånn i firetiden på søndag, så de som ikke vil ha sitt fulle navn vist på forumet fordi de er redde for at mamma skal finne ut hva de driver med (), får si fra til meg innen 1600 søndag. Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Ey, mulighet for at jeg sitter ved siden av Mathias Moberg(Yaricks)? Mitt Navn: Marius Bøe "mjhz of scullcatchers" Har sendt deg mail også( [email protected] ) Endret 22. februar 2008 av mjhz Lenke til kommentar
dizment Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg skal dra med 3 kompiser å de vil jeg helst sitte med Det er Torgeir Gilberg,Aleksander aasen og Joakim Moe. Helst mot senen inn i rekke elns Håper dette ordner seg. Bra at du overtar MVH dizmenT Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Allright! Høres bra ut. Mail sendt, og seater valgt. Blir bra dette! Yaricks Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 All informasjon så langt er notert i mitt fantastiske Regneark©. Så langt har har jeg 33 billetter å herse med, inkludert min egen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) 3-2-1.... Dobbeltpost Slengte inn et vakkert bilde av mitt Regneark© i førstepost så dere ser hvem jeg har akkurat nå. Savner ca halvparten enda. Dealen med fargene er at de med like farger skal sitte oppå hverander/i hverandre/gjennom hverandre/under hverandre/på hverandre.... Velg en preposisjon som passer deg. Endret 22. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Halla.. Meg og en venn har meldt oss på HW rekka. Vi blei seata på det gamle mapet men jeg ser ikke oss på det nye. Vi heter på partyticket: Alexander Olsen (aka Cortex) Per Christian aka Raab/Dicamilo Vi lbei seata på rekka til Olum, ved siden av Magnus Hansen. Du ser det på det gamle mapet. Jeg lurer på om vi skal sette deg som seater? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Sett meg som seater ja. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) da har jeg satt opp deg som seater på billettene til Civilix og meg selv. har sendt en epost med ønsker. takk for innsatsen. Endret 22. februar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sett meg som seater ja. Da var det gjort ja Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Og send meg mail ([email protected]] med HW-nick, PTN-nick, fullt navn og eventuelle plasseringsønsker, billettlista på PTN er ikke veldig oversiktlig Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og send meg mail ([email protected]] med HW-nick, PTN-nick, fullt navn og eventuelle plasseringsønsker, billettlista på PTN er ikke veldig oversiktlig Sendte mail nå Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Måtte sende en mail til for jeg glemte å skrive: "Nick på Diskusjon.no" .. men sendt mail med all info du trenger. Hvis du kikker nå, kan du jo spørre hvis det er no mer du lurer på. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 da har jeg satt opp deg som seater på billettene til Civilix og meg selv. har sendt en epost med ønsker. takk for innsatsen. Kan ikke se å ha mottatt noen mail fra deg, men dere er på lista Har nå 38 billetter å herse med Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bra med litt Action i hverdagen vettu:) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Glad for at du tok over Nå får vi ting gjort på en kjappere måte Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Savner informasjon fra: Maxim Hansen Christer Partyka Morten Myhre Pål Esten Wigtil edit: og nå slapper jeg av med en episode eller to av Penn & Teller: Bullshit eller en butikktur mens dere krangler dere imellom og lesser meg ned med ubetalt arbeid. Endret 22. februar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå