lceman™ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Kommer til å dra fra Brøttum i 12-13tida i morgen, regner med å være på plass innen 1400 eller deromkring. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Fra Brøttum ja.. Det er jo ikke akkurat langt Men hvorfor reiser du så sent på dagen da? Btw, kommer du til å oppdatere rekke-oversikten med endringene som har blitt gjort, og fått satt på oss etter-sluntrere som har krøpet på etter at du seata? Endret 18. mars 2008 av Claw Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Fra Brøttum ja.. Det er jo ikke akkurat langt Men hvorfor reiser du så sent på dagen da? Btw, kommer du til å oppdatere rekke-oversikten med endringene som har blitt gjort, og fått satt på oss etter-sluntrere som har krøpet på etter at du seata? Har en 17" CRT skjerm, så jeg venter til far min er ferdig på jobb så jeg får låne en 23" LCD Gidder forsåvidt ikke å stå mer enn tjue minutter i armbåndkø, da er det greiest å komme litt utpå dagen. Mulig jeg legger en liten innsats i et oppdatert seatmap ja, tar ikke lange tida det. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 da pakker jeg ned PC-en ses senere i dag da folkens ;D Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hva ble det til med noen som skulle lage banner? Jeg er overhodet ikke i stand til å finne igjen det egentlige banneret vårt her, så om noen mekker et banner og mailer det til meg, skal jeg svinge innom Hamar-kontoret til firmaet og få skrevet det ut, Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg kommer nok ikke til å dra før litt utpå dagen i morgen (teknisk sett i dag)... Som dere skjønner har jeg ikke lagt meg enda, og før jeg drar skal jeg i tillegg ha dusjet, pakket sammen PC-en og stuff, og pakket ut i bilen, samt hentet Håvard og hylla hans (vår) på Dal. Men så bærer det rett til Skipet. Kom hjem fra London for et par timer siden nemlig... Travel ferie dette her... Hva ble det til med noen som skulle lage banner?Jeg er overhodet ikke i stand til å finne igjen det egentlige banneret vårt her, så om noen mekker et banner og mailer det til meg, skal jeg svinge innom Hamar-kontoret til firmaet og få skrevet det ut, Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen Som er med og lage lag til CoD4 / Cs compoen? (a) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har regna ut sånn ca hvor switchene blir å være, og har lyst til å fortelle meg det? (: jeg har lyst til å fortelle det ;D bilde : Takketakk Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da er jeg på plass!! Er ikke så mange her enda, men det fylles opp. Tok med meg feil type kabel, men jeg fikk heldigvis kjøpe en. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da gikk PC-en minned i baggen, så snakkes vi: ) Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nargon med grå genser på eller t-skjorte og stort sølv kabinett s57 rad 45 Pål esten svart genser og blå pc, s58 Tinmar er grønn genser og blå t.skjorte og svart pc:D Kom og si hei vi biter ikke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sitter fortsatt hjemme. Pain :-| Pappa skal kjøre oppover, men han slutter ikke på jobb før 13 (: Kanskje vi sku tatt obligatorisk hilserunde Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sitter fortsatt hjemme. Pain :-|Pappa skal kjøre oppover, men han slutter ikke på jobb før 13 (: Kanskje vi sku tatt obligatorisk hilserunde Jepz godt og komme på tg for første gang vertfall Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sitter fortsatt hjemme. Pain :-|Pappa skal kjøre oppover, men han slutter ikke på jobb før 13 (: Sitter også hjemme.. Venter på at IAG skal bli ferdig med å pakke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Sitter også hjemme.. Venter på at IAG skal bli ferdig med å pakke Jeg venter på at pappa skal bli ferdig på jobb, men Nyhus burde forsåvidt stå opp og pakke snart óg. Tror detta er første året jeg har sovi natta før TG Endret 19. mars 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 deilig å være i skipet igjen Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sitter også hjemme.. Venter på at IAG skal bli ferdig med å pakke Driver på. *frokost* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Menne.... noen mekke et banner da... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Noen som har en høyoppløslig hw-logo? Edit: Jeg fant en. Kokte i hop noe raskt og enkelt her. Det ser ikke veldig pent ut, og jeg aner ikke dimensjoner, så laga det litt stort. Men for all del, hvis noen andre lager no pent, så bruk heller det. Dette ble bare en veldig rask koking i photoshop på en laptop... PSD-filen ligger her Endret 19. mars 2008 av Håvard Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da er jeg på plass!!Er ikke så mange her enda, men det fylles opp. Tok med meg feil type kabel, men jeg fikk heldigvis kjøpe en. Feil type? Kryssa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå