Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Brøttum ja.. Det er jo ikke akkurat langt :p Men hvorfor reiser du så sent på dagen da?

Btw, kommer du til å oppdatere rekke-oversikten med endringene som har blitt gjort, og fått satt på oss etter-sluntrere som har krøpet på etter at du seata?

Endret av Claw
Lenke til kommentar
Fra Brøttum ja.. Det er jo ikke akkurat langt :p Men hvorfor reiser du så sent på dagen da?

Btw, kommer du til å oppdatere rekke-oversikten med endringene som har blitt gjort, og fått satt på oss etter-sluntrere som har krøpet på etter at du seata?

Har en 17" CRT skjerm, så jeg venter til far min er ferdig på jobb så jeg får låne en 23" LCD :p Gidder forsåvidt ikke å stå mer enn tjue minutter i armbåndkø, da er det greiest å komme litt utpå dagen.

Mulig jeg legger en liten innsats i et oppdatert seatmap ja, tar ikke lange tida det.

Lenke til kommentar

Hva ble det til med noen som skulle lage banner?

Jeg er overhodet ikke i stand til å finne igjen det egentlige banneret vårt her, så om noen mekker et banner og mailer det til meg, skal jeg svinge innom Hamar-kontoret til firmaet og få skrevet det ut,

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok ikke til å dra før litt utpå dagen i morgen (teknisk sett i dag)...

Som dere skjønner har jeg ikke lagt meg enda, og før jeg drar skal jeg i tillegg ha dusjet, pakket sammen PC-en og stuff, og pakket ut i bilen, samt hentet Håvard og hylla hans (vår) på Dal. Men så bærer det rett til Skipet. :wee:

Kom hjem fra London for et par timer siden nemlig... :ermm:

Travel ferie dette her...

Hva ble det til med noen som skulle lage banner?

Jeg er overhodet ikke i stand til å finne igjen det egentlige banneret vårt her, så om noen mekker et banner og mailer det til meg, skal jeg svinge innom Hamar-kontoret til firmaet og få skrevet det ut,

:cry:

Lenke til kommentar

Noen som har en høyoppløslig hw-logo?

Edit: Jeg fant en.

Kokte i hop noe raskt og enkelt her. Det ser ikke veldig pent ut, og jeg aner ikke dimensjoner, så laga det litt stort.

hw%20copy.png

Men for all del, hvis noen andre lager no pent, så bruk heller det. Dette ble bare en veldig rask koking i photoshop på en laptop...

PSD-filen ligger her

Endret av Håvard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...