Dahl Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 fy faen jeg gleder meg Da er vi to. Ehm, da er vi 5500, mener jeg. Iceman, flott! Håper du finner banneren, hvis ikke får vi finne på noe lurt... Jeg kommer til å sitte på pressetribunen, men det er jo litt småkjipt. Så hvis noen har en plass til overs, gi lyd! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har regna ut sånn ca hvor switchene blir å være, og har lyst til å fortelle meg det? (: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sitter i leiligheten nå og stirrer på Vikingskipet. Gleder meg noe sykt til det åpner, ehh når var det det åpnet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Onsdag klokka ni elns? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har regna ut sånn ca hvor switchene blir å være, og har lyst til å fortelle meg det? (: jeg har lyst til å fortelle det ;D bilde : Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Dette er noe du har regna ut selv? eller er det tatt fra skipet, slik det ser ut nå? Endret 17. mars 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dette er noe du har regna ut selv? eller er det tatt fra skipet, slik det ser ut nå? nei, fant det på den forje HW-rekka tråden Lenke til kommentar
dizment Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er det noen som vet når åpnings-showet starter onsdagen?? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 det bruker nok å starte rundt 18:00 eller rundt 20:00 Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da var alt pakka og klart. Bønna i fra nord tar første fly fra Evenes i morgen Fly -> Tog -> Buss -> Taxi etc.... Gleder meg som en unge ^^, Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Switchen blir plasert hver 5 meter. 5 menter fra kanten.. og så 5 meter derfra igjen osv. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som har tenkt til å dra dit ikveld? Og vente utenfor skipet? Jeg og simen, pluss clvn og hans mates har tenkt til å grille og hygge oss der i alle fall. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Heh, kult. Har vært på tanken om å reise kvelden før jeg også, men det har liksom aldri blitt noe av... Når har dere tenkt å reise i kveld da? Og hvor reiser dere fra? Hvis alt går raskt med pakkinga i kveld, kanskje jeg napper med meg en engangsgrill og pølser og joiner dere. Reiser fra Gjøvik btw, bare 45 minutter. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vi har anslått å være der til ca 21:00 drar fra lena kl 8 ikveld om alt går på skinner Koselig om flere blir med, så har folk tid til å bli litt bedre kjent Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dæven, så entusiastiske dere var da! ^_^ Jaja, bor i Hamar selv, så har ikke noe behov for å overnatte utafor skipet. Men jeg ser klokka nermer seg "leggetid", skal opp tidlig i morra vet jeg! Akkurat fått en Red Bull-leveranse fra en kamerat her, så nå er alt klart for TG! ... oi, sjekk forsida til TG! Påsken kom tidlig i år. Faktisk er det hele 277 år til neste gang påsken kommer tidligere enn i år, og det er 90 år siden den var tidligere enn i år. Du vet at du skal på det tidligste TG noen sinne. Fancy. Sees på TG! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da går pcen ned, og kommer ikke opp før halv 10 i morgen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå