BigRazer Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Æsj, snus wtf? Lame. Husk at smaken er som baken vettu;) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 smaken av snus minner hvertfall ganske mye om smaken av baken Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 smaken er snus er helt himelsk Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hahax) folk for putte hva dem vil oppi leppa for min del:P 4 Dager igjen nå folkens:D Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Smaken er som baken.... delt på midten og hårete. Greit at dere snuser, bare det ikke blir liggende klyser overalt. (Det er et stort problem på skolen jeg er på nå.) For min egen del så ser jeg ikke det store i å ta noe som ser ut som en blanding av jord og bæsj og legge det under leppa. Men det er jo min mening. Hva skal dere ha med dere for å spise og drikke da? Bare cola og godteri? Selv tar jeg med iste, vanlig te, epler, og en del sjokolade. "Mat" blir vel brødskiver og mr. Lees nudler. Går ut i fra at det blir mye cola og snop, men hvor mye annet har dere med dere? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hva skal dere ha med dere for å spise og drikke da? Bare cola og godteri? Selv tar jeg med iste, vanlig te, epler, og en del sjokolade. "Mat" blir vel brødskiver og mr. Lees nudler. Går ut i fra at det blir mye cola og snop, men hvor mye annet har dere med dere? Jeg kommer nok til å drikke mye Cola, men iste og sjokomelk er jo en fin avveksling. Satser på å få i meg mye "skikkelig" mat - det vil si å dra ut på byen å spise eller lage noe i leiligheten, som vi leier av Vikingskipet Vandrerhjem. Endret 15. mars 2008 av Bakke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvor mye penger skal dere ha med dere? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 blir vel som jeg har brukt å hatt. ca 3-4 tusen . bruker å kjøpe ting der . iår blir det større harddisk . så det går med penger Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Da pakkes bilen, og jeg vender nesen oppover mot Hedemarken. Er jo en fryktelig lang kjøretur fra Oslo til Hamar, så jeg tenker det er tryggest å starte et par dager i forveien Lenke til kommentar
dizment Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 får håpe på noe lignenes som 3000 Lenke til kommentar
iernie Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tar med bankkort jeg Mat blir vel knekkebrød, ketchup, rett i koppen og Farris Pluss. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 tar med rundt 2k passe hvis man ikke skal kjøpe ting der (= men kjekt og ha noe extra tilfelle du er så uheldig at du klarer og ødellgge noe hw eller no =0 men... 3 dager 15 timer til TG =D Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 siden han som skul være med ikke skal alikevell (full pc kresj) så kjører jeg bigrig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen her som kan kjøpe med et brett med cola og et tårn med General løs til meg? Kan godt betale litt ekstra... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 jeg kunne også tenkt meg et brett cola dersom noen har mulighet til å ta med Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Da var hylla ferdigmalt og jeg er klar for TG. Klarer ikke bestemme meg for om den blei støgg eller tøff. Mest sannsynligvis støgg, malte hele skiten svart også spruta på med orange, blå og hvit.. Forøvrig tar jeg med en tusing til mat og drikke.. Blir vel en del Cola og faktisk en god del vann. Utrolig deilig med vann i mellom alt søtnosklisset. Også må jeg selvfølgelig få i meg en masse Panter ! Når det gjelder godis så går det i sjokolade, godt og blanda og lakrisbåter.. Brød og kavringer til frokost/lunsj også burger/pizza/nudler resten tenker jeg.. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 har du fått tak i HW-rella bannern? Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da var hylla ferdigmalt og jeg er klar for TG. Klarer ikke bestemme meg for om den blei støgg eller tøff. Mest sannsynligvis støgg, malte hele skiten svart også spruta på med orange, blå og hvit.. Forøvrig tar jeg med en tusing til mat og drikke.. Blir vel en del Cola og faktisk en god del vann. Utrolig deilig med vann i mellom alt søtnosklisset. Også må jeg selvfølgelig få i meg en masse Panter ! Når det gjelder godis så går det i sjokolade, godt og blanda og lakrisbåter..Brød og kavringer til frokost/lunsj også burger/pizza/nudler resten tenker jeg.. synd jeg ikke sitter vedsiden av deg.. for ellers så trur jeg at plutselig at noe av Godteriet blitt borte bare poff når du så en annen vei.. men men... nå er det bare 1 dag. 20 timer igjen til TG =D Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 har du fått tak i HW-rella bannern? Begynner letinga i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå