Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken.... delt på midten og hårete.

Greit at dere snuser, bare det ikke blir liggende klyser overalt. (Det er et stort problem på skolen jeg er på nå.)

For min egen del så ser jeg ikke det store i å ta noe som ser ut som en blanding av jord og bæsj og legge det under leppa. Men det er jo min mening.

Hva skal dere ha med dere for å spise og drikke da? Bare cola og godteri? Selv tar jeg med iste, vanlig te, epler, og en del sjokolade. "Mat" blir vel brødskiver og mr. Lees nudler. Går ut i fra at det blir mye cola og snop, men hvor mye annet har dere med dere?

Lenke til kommentar
Hva skal dere ha med dere for å spise og drikke da? Bare cola og godteri? Selv tar jeg med iste, vanlig te, epler, og en del sjokolade. "Mat" blir vel brødskiver og mr. Lees nudler. Går ut i fra at det blir mye cola og snop, men hvor mye annet har dere med dere?

Jeg kommer nok til å drikke mye Cola, men iste og sjokomelk er jo en fin avveksling. Satser på å få i meg mye "skikkelig" mat - det vil si å dra ut på byen å spise eller lage noe i leiligheten, som vi leier av Vikingskipet Vandrerhjem.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Da var hylla ferdigmalt og jeg er klar for TG. Klarer ikke bestemme meg for om den blei støgg eller tøff. Mest sannsynligvis støgg, malte hele skiten svart også spruta på med orange, blå og hvit.. Forøvrig tar jeg med en tusing til mat og drikke.. Blir vel en del Cola og faktisk en god del vann. Utrolig deilig med vann i mellom alt søtnosklisset. Også må jeg selvfølgelig få i meg en masse Panter ! Når det gjelder godis så går det i sjokolade, godt og blanda og lakrisbåter..

Brød og kavringer til frokost/lunsj også burger/pizza/nudler resten tenker jeg..

Lenke til kommentar
Da var hylla ferdigmalt og jeg er klar for TG. Klarer ikke bestemme meg for om den blei støgg eller tøff. Mest sannsynligvis støgg, malte hele skiten svart også spruta på med orange, blå og hvit.. Forøvrig tar jeg med en tusing til mat og drikke.. Blir vel en del Cola og faktisk en god del vann. Utrolig deilig med vann i mellom alt søtnosklisset. Også må jeg selvfølgelig få i meg en masse Panter ! Når det gjelder godis så går det i sjokolade, godt og blanda og lakrisbåter..

Brød og kavringer til frokost/lunsj også burger/pizza/nudler resten tenker jeg..

synd jeg ikke sitter vedsiden av deg.. for ellers så trur jeg at plutselig at noe av Godteriet blitt borte bare poff når du så en annen vei..

men men...

nå er det bare 1 dag. 20 timer igjen til TG =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...