iernie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I am already there, neighbour! ;D For et sammentreff at du, Claw, som sitter ved siden av meg kommer også fra Gjøvik. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Slik ser hyllen til meg og simen ut. Regner med dere ser den Ene bildet er et der jeg ligger i hylla, god plass Andre er hvitfargen vi har malt med inni hylla, også blir den sort utenpå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tnn: Hylla ser solid og fin ut. Er få som maler og fikser såpass på den Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hallo, Det er faktisk TG det er snakk om, må jo gjøre "litt" ut av det. Hehe Kommer 2 inneannlegg på toppen av den, så vil sikkert høre oss, litt i alle fall Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Har store planer om å bare vrenge innom IKEA og kjøpe noen IVAR-deler jeg, må da kunne få til noe ut av det Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eg skal i alle fall innom Clas Ohlson på onsdagen før eg reiser på TG og kjøpe meg ei tralle. Trallalla Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg må regne meg som med i hw-rekka siden jeg sitter på rad 43 plass 68 =P. (jeg lucka med plasseringa ja) Endret 12. mars 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg gidder ikke kjøpe meg tralle. Selv om det er litt tungt å gå inn i den ene enden av hallen og gå ut den andre et par-ganger, er det en del av TG og jeg synes det er koselig. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 nå er det ikke lenge igjen til TG alså.. snakk om ca. overkant av 5dager ++ timer nå den lille gledes følelsen kommer sigene inn.. kan ikke vente til og komme kjørene.. og bare se kjiet bli større og større.. det er en av de beste følesene.. og ikke for og glemme, når man kommer inn i hallen for første gang... men blir rosa Helikopter på vei inn sattser man på x) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vedrørende T-skjorter vil jeg sitere Dahl fra den gamle tråden:T-skjorter blir det! Mer finner dere ut i påsken. Noe kryptisk, og egentlig litt skummelt, men vi krysser fingrene for at det ikke blir HW-rekka 08 tangaer som obligatorisk tilbehør. Vi har fått laget 100 HW-tangaer som er obligatorisk for alle på HW-rekka å gå med, døgnet rundt. Med tangaen følger det også to tatoveringer av typen som følger med tyggis, begge på 10 x 10 cm. Den ene er en grå H, og skal plasseres på venstre rumpeballe. Den andre er en blå W, som da naturligvis skal plasseres på høyre rumpeballe. De som ikke går med tangaen og tatoveringene vil bli kastet ut. Nei, som sagt... Mer finner dere ut i påsken. Lenke til kommentar
mooE Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vedrørende T-skjorter vil jeg sitere Dahl fra den gamle tråden:T-skjorter blir det! Mer finner dere ut i påsken. Noe kryptisk, og egentlig litt skummelt, men vi krysser fingrene for at det ikke blir HW-rekka 08 tangaer som obligatorisk tilbehør. Vi har fått laget 100 HW-tangaer som er obligatorisk for alle på HW-rekka å gå med, døgnet rundt. Med tangaen følger det også to tatoveringer av typen som følger med tyggis, begge på 10 x 10 cm. Den ene er en grå H, og skal plasseres på venstre rumpeballe. Den andre er en blå W, som da naturligvis skal plasseres på høyre rumpeballe. De som ikke går med tangaen og tatoveringene vil bli kastet ut. Nei, som sagt... Mer finner dere ut i påsken. hahahha.. nice Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vi har fått laget 100 HW-tangaer som er obligatorisk for alle på HW-rekka å gå med, døgnet rundt. Med tangaen følger det også to tatoveringer av typen som følger med tyggis, begge på 10 x 10 cm. Den ene er en grå H, og skal plasseres på venstre rumpeballe. Den andre er en blå W, som da naturligvis skal plasseres på høyre rumpeballe. De som ikke går med tangaen og tatoveringene vil bli kastet ut. Nei, som sagt... Mer finner dere ut i påsken. Det er bra Dahl, stå på. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
dizment Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 nå har jeg påskeferi så nå er det bare å glede seg til tg :D Kanskje sverige tur i morgen :P Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 nå har jeg påskeferi så nå er det bare å glede seg til tg :D Kanskje sverige tur i morgen :P glad jeg bare bor 15 min fra grensa til svinesund ;D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dersom noen skal til Sverige og ikke klarer kvota selv. PM meg:P Lenke til kommentar
dizment Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor Sverige? snus for faan!! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor Sverige? snus for faan!! Stemmer. Lenke til kommentar
mooE Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 noen som kan kjøpe med en sylinder til meg ? (A) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nå har jeg vært å handlet en sylinder dette hadde jeg handlet i dag haha xD Endret 14. mars 2008 av dizment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå