Hagr Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Får tresmak i ræva etter ca. 3 timer og 46 minutter etter min erfaring, men den forsvinner igjen når de slukker lyset første kvelden og man verdens værste braincool etter å ha bælmet to pantherslush Faen! Nå begynner jeg å glede meg her ! Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Greit, da fikser vi det ikveld, jeg er ikke kjent på andre netverk per idag.. Men botten støtter atm. 3 nettverk(kan mekke flere;)).. Den følger med på blandt annet: - Joins/parts - Kicks - Modes - Tekst Såeh.. Den blir oppe uansett skal slå pc uptimen på TG;p #hw-rekka @ qnet iaff. Endret 8. mars 2008 av mjhz Lenke til kommentar
iernie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Var ikkje på HW-rekka i fjor, men eg syns synd på deg angåande bildet. Håpa me får det til bedre i år. Menne, skjerm som har innebygd 2.1, kva i huleste!! <3 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 gikk dessverre glipp av peppes turen ifjor....men vil gjerne bli med i år! Lenke til kommentar
dizment Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) fiksa irc channel elr ? edit: Blir også med på peppes hvis det blir =) Endret 8. mars 2008 av dizment Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) gikk dessverre glipp av peppes turen ifjor....men vil gjerne bli med i år! Der var du ja. Blir gjerne med jeg også. Endret 8. mars 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Dette er vel rett tråd. Bare tenkte jeg skulle advare de 2 som sitter ved siden av meg å simen, vi har med KJEMPEspacesaver :o ( Som selvsagt ikke overstiger 160cm ( 80cm + 80cm ) ) Og har noen lumske planer om store høytalere også, men det kommer ann på om dere synes det er greit at vi tar det med, må høre med dere også. Endret 9. mars 2008 av Tnn Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 For min del kan de ha med ke de vil, så lenge de ikkje spelar plagsomt høgt når me vil ha det mindre bråkete. Men å fyre opp Bidibodi Bidibu på eit stort anlegg kan eg tenka meg Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Så lenge folk spiller bra musikk og ikke fjortiss-teknomusikk. Endret 9. mars 2008 av Ernie2k Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvilken dag er blir det Peppes? Bestemt? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Okei, da blir det Store høytalere med Musikken det går i blir jo en del TG musikk, men ikke så veldig mye Rosa Helikopter og sånn kan du si. Litt mer klassisk trance og techno Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Flot at noen tar med anlegg, bare det ikke blir to stykker med hvert sitt digre anlegg rett ved siden av hverandre. (Da må de i hvert fall ikke spille høyt samtidig.) Som sagt varierer bra musikk mye, så spill variert musikk. (Ikke noe som er helt på jordet, selvfølgelig.) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka? ta med anlegge ditt du, jeg skal ma med 5.1 anlegge mitt.. klarer ikke headsett, verste jeg vet.. skal ha med headsette å da. vel, hvem gidder å sitte å høre på noen spille CS ? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen spiller CS eller egentlig hva som helst av SPILL på et annlegg på lan, så er det cable + cut! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 da får du nok en del å gjøre for på tg er det en del som bruker høytalere til å spille med. men de pleier ikke å ha volumet så høyt da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Snakker vi om en IRC-kanal for HW-Rekka? Var det jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen spiller CS eller egentlig hva som helst av SPILL på et annlegg på lan, så er det cable + cut! Jeg spile WoW forrige TG med høytalere En liten gnom som hele tiden sa: "Not enough mana". HAdde heldigvis (for de rundt meg) ikke noen store høytalere. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hehehe, men regner med dere skjønte tegninga. Hadde et lite hjemmelan der en syntes det var uhorvelig morsomt med "out of range" på full guffe på 5.1 annlegget hans. Blir nok bare musikk vi spiller ja Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Snakker vi om en IRC-kanal for HW-Rekka? Var det jeg tenkte på ja. HW-rekkas egen irc-kanal er oppe og går Kom og join oss på #hw-rekka @ EFNet eller QuakeNet Spread the word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå