Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Får tresmak i ræva etter ca. 3 timer og 46 minutter etter min erfaring, men den forsvinner igjen når de slukker lyset første kvelden og man verdens værste braincool etter å ha bælmet to pantherslush :D

Faen! Nå begynner jeg å glede meg her ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit, da fikser vi det ikveld, jeg er ikke kjent på andre netverk per idag.. Men botten støtter atm. 3 nettverk(kan mekke flere;)).. Den følger med på blandt annet:

- Joins/parts

- Kicks

- Modes

- Tekst

Såeh.. Den blir oppe uansett skal slå pc uptimen på TG;p

#hw-rekka @ qnet iaff.

Endret av mjhz
Lenke til kommentar

Dette er vel rett tråd. Bare tenkte jeg skulle advare de 2 som sitter ved siden av meg å simen, vi har med KJEMPEspacesaver :o

( Som selvsagt ikke overstiger 160cm ( 80cm + 80cm ) )

Og har noen lumske planer om store høytalere også, men det kommer ann på om dere synes det er greit at vi tar det med, må høre med dere også.

Endret av Tnn
Lenke til kommentar

Flot at noen tar med anlegg, bare det ikke blir to stykker med hvert sitt digre anlegg rett ved siden av hverandre. (Da må de i hvert fall ikke spille høyt samtidig.)

Som sagt varierer bra musikk mye, så spill variert musikk. (Ikke noe som er helt på jordet, selvfølgelig.)

Lenke til kommentar
Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle :p

Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka?

ta med anlegge ditt du, jeg skal ma med 5.1 anlegge mitt..

klarer ikke headsett, verste jeg vet..

skal ha med headsette å da.

vel, hvem gidder å sitte å høre på noen spille CS ?

Lenke til kommentar
Om noen spiller CS eller egentlig hva som helst av SPILL på et annlegg på lan, så er det cable + cut!

Jeg spile WoW forrige TG med høytalere :p En liten gnom som hele tiden sa: "Not enough mana". HAdde heldigvis (for de rundt meg) ikke noen store høytalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...