Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 18 (myndig med lappen! hvis noen har bil hehehe) og dette blir mitt andre TG. Var med på TG07 (hvis noen husker plakaten jeg fikset? :p) Det var mange ark det.

Men blir det noen konkurranser på rekka? Jeg er gira på Guitar Hero III og/eller Frets on Fire compo.

Lenke til kommentar

jeg prøver å overtale claw til å seate seg ved siden av meg på hw rekka, og han prøver å overtale meg til å ta med xboxen for å kjøre litt forza 2. dersom det er flere som er hypp dette så er jeg helt sikkert game.

selv om det innebærer ber ting å drasse på og passe på :p

edit: jeg ser du har flytta deg nå. det var vel ikke for tidlig heller, for nå er rekkene fyllt opp :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
jeg prøver å overtale claw til å seate seg ved siden av meg på hw rekka, og han prøver å overtale meg til å ta med xboxen for å kjøre litt forza 2. dersom det er flere som er hypp dette så er jeg helt sikkert game.

selv om det innebærer ber ting å drasse på og passe på :p

edit: jeg ser du har flytta deg nå. det var vel ikke for tidlig heller, for nå er rekkene fyllt opp :)

Jeg flytta meg allerede på tirsdag kveld jeg :) Tror kanskje du har missa den ene pm'en min, den som ble sendt kl. 23.32

Edit: Oki, ser nå at du kanskje aldri mottok den pm'en. Ble visst noe feil med den :roll: Men uansett, jeg sitter i allefall nå på plass 39 rad 44 :)

Endret av Claw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...