Nitrius Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Til svar på @Spirre sin post, så blir dette mitt 4 TG. Var med i 05, 06, 07 og nå 08. Er 18 år og myndig =) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 fyller 16 i oktober =) Blir mitt første år på tg!! ;D Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg fyller 18 den 25. juni. Dette blir mitt tredje TG. Var med i 06 og 07. Skulle sitte ved HW-rekka i fjor men ombestemte meg (shame on me). Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er 16, fyller 17 4. april, dette blir mitt første TG Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Blir 17 i juni og dette er mitt første TG. Gler meg Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er akkurat fylt 16 og dette blir mitt første TG Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) er det noen som er med og lane litt xbox da? x) 360 Halo eller ett eller anna =p edit: Halfman som skrev. sitter på pcn til Lubben. er så vant til og være pålogga selv x) Endret 6. mars 2008 av Lubben Lenke til kommentar
iernie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er 18 (myndig med lappen! hvis noen har bil hehehe) og dette blir mitt andre TG. Var med på TG07 (hvis noen husker plakaten jeg fikset? ) Det var mange ark det. Men blir det noen konkurranser på rekka? Jeg er gira på Guitar Hero III og/eller Frets on Fire compo. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) jeg prøver å overtale claw til å seate seg ved siden av meg på hw rekka, og han prøver å overtale meg til å ta med xboxen for å kjøre litt forza 2. dersom det er flere som er hypp dette så er jeg helt sikkert game. selv om det innebærer ber ting å drasse på og passe på edit: jeg ser du har flytta deg nå. det var vel ikke for tidlig heller, for nå er rekkene fyllt opp Endret 6. mars 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg kan sikkert være med på litt Xbox-spilling, men tror ikke jeg skal ha med egen Xbox. Holder det at jeg tar med kontroller selv? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kunne me ha hatt ein liken avklaring av kva aktivitetar me skal ha på HW-rekka? Einaste eg kjem på i farten som fra før er nemnt er: -Peppes -Frets on fire -CS 1.6 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 da var endelig nettkabelen til TG fiksa hadde bare 3 meter fra før så jeg tok å lagde en kabel på utplasseringsstedet idag. den skal i alle fall være lang nok. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) jeg prøver å overtale claw til å seate seg ved siden av meg på hw rekka, og han prøver å overtale meg til å ta med xboxen for å kjøre litt forza 2. dersom det er flere som er hypp dette så er jeg helt sikkert game. selv om det innebærer ber ting å drasse på og passe på edit: jeg ser du har flytta deg nå. det var vel ikke for tidlig heller, for nå er rekkene fyllt opp Jeg flytta meg allerede på tirsdag kveld jeg Tror kanskje du har missa den ene pm'en min, den som ble sendt kl. 23.32 Edit: Oki, ser nå at du kanskje aldri mottok den pm'en. Ble visst noe feil med den Men uansett, jeg sitter i allefall nå på plass 39 rad 44 Endret 6. mars 2008 av Claw Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg kan sikkert være med på litt Xbox-spilling, men tror ikke jeg skal ha med egen Xbox. Holder det at jeg tar med kontroller selv? jeg kommer til og ha med 2 kontroller. så. spørs litt. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tar å med kontroller uansett jeg. Er ikke det største man drasser på. Sitter ved siden av deg og ser jeg. Kan sikkert ta med noen spill hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hadde vært morro det. jeg tar med det jeg har. alle Halo spilla. Gears of war. Cod4 så alt annent en det er sikkert morro og spille. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er 16 og dette er mitt 2. TG. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kunne me ha hatt ein liken avklaring av kva aktivitetar me skal ha på HW-rekka? Einaste eg kjem på i farten som fra før er nemnt er: -Peppes -Frets on fire -CS 1.6 Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå