SkummelType Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er med på pilsern hvis det var stemning for det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 er det fremdeles en ledig plass ved siden av meg? jeg har lite lyst til å få en random klåfingra fjortiss cs nerd der. Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 håper dere absorberer mesteparten av lyden som kommer fra scena så vi andre litt lengre bak får et passe lydnivå ^_^ Jada vi skal gjøre vårt beste til og overdøve den . Andre som er med på en 24timers botten anna-compo? Den som dauer sist vinner! Alltid like kos=D Kanskje kjøre UltraStar(Singstar til pc) med botten anna? funker fjell! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det noen her på rekka som skal ta med seg anlegg da? Eller noe annet "spesielt"? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Er det noen her på rekka som skal ta med seg anlegg da? Håper da ikke det. Endret 4. mars 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det noen her på rekka som skal ta med seg anlegg da? Håper da ikke det. jeg skal det men det er ikke store greiene da. Logitech Z5400 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det noen mulighet for å få 2 plasser på HW-rekka, eller er toget gått? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 håper dere absorberer mesteparten av lyden som kommer fra scena så vi andre litt lengre bak får et passe lydnivå ^_^ Uhmm, ifølge siggen din sitter du jo på rad 16, plass 63. Det er jo ikke langt unna scena... Rad 1 er ved scena, rad 68 er lengst vekk. I tillegg så kommer det et enormt anlegg på rad 26-27, +/- plass 48 (ikke så alt for nært deg, men nærme nok). Aviruse fra TG-forumet sa de tar med et digert scene-anlegg. Flere tusen watt Ikke kødd engang. I den andre enden av skipet er det SyzTech-folka man må passe seg for hvis man vil ha det litt rolig. De er på rad 64-65, plass +/- 52. Og så har man jo også crew-buret da. Mange feller her "Lyd-kart" For å si det sånn, vi hadde non sånne spillere ifjord... å iår så skal jeg faen ikke nøle et sekund med å dra til teltaker ombudet å klage, for jeg sitter f**** ikke et år til å hører på idioter som spiller for full hals så man sitter å måtte skrike til side mann, jeg har heller ikke planer om å få tinitus pga en idiot som tror han her tøff pga et digert annlegg.. og jeg tar med avbiter tang som jeg gjør vært år... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 så da satt jeg her å kjeda meg litt, så begynnte jeg å lure litt. hvor gammel er du og hvor mange tg har du deltatt på? selv er jeg 27år, 7 mnder og noen dager, og dette blir mitt fjerde tg, deltok tidligere i 04, 05, 06 btwm, dersom dette er en lame post og folk ikke er interessert i å svare så kommer jeg til å endre innholdet til noe helt annet. som f.eks. en detaljert beskrivelse av hybelkanina jeg har i den ene kroken min Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 17 år i mai. Dette blir mitt første tg. Reiser fra Haugesund. Gleder meg. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 17, blir 18 i oktober, dette blir min 3 TG. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir 24 på torsdag, og dette blir mitt 8. TG Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg er 15, og dette blir mitt 1. TG:D Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg er 15, og dette blir mitt 1. TG:D Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 blir 17 i april og 2. gathering for meg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg blir 18 i august og dette blir mitt 4 TG Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg blei 19 i desember og dette blir mitt tredje TG. Deltok i 06 og 07 (: Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fyller 16, 18 mars yess dagen før tg og blir mitt 1.tg Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 dette blir mitt 3 TG. alle Gangene på HW-rekka. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 blir mitt andre TG, er 16(fyller 17) satt på HW rekke sist også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå