lceman™ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må dessverre melde av 8 stykker. Ble litt feil med de nye plassene siden vi helst skulle sitte sammen.. Det er meg, Liquid Crystal, Renate Sommerstad, Tha Lozer, Kevin Sørebø, Mats Paulsen, Hans Kristian Holm og Natalie Wiull. Jaja.. Gi meg kontrollen over billettene deres igjen, og vi skal få ryddet plass. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Supert Iceman, you're the man! Bra med noen som er effektive. Bra du ikkje set heilt attmed meg I.A.G. For da hadde kabinettet mitt ihvertfall blitt mobba. Ditt er berre so mykje meire gjennomført og flott. Bare vent til du ser det på nært hold, så ser du at det er mye som kunne vært bedre. Ditt er jo ikke så værst det heller da. Jeg må dessverre melde av 8 stykker. Ble litt feil med de nye plassene siden vi helst skulle sitte sammen.. Det er meg, Liquid Crystal, Renate Sommerstad, Tha Lozer, Kevin Sørebø, Mats Paulsen, Hans Kristian Holm og Natalie Wiull. Jaja.. Pfft, det går ikke å melde seg av nå! Når dere først har kommet inn, kommer dere aldri ut igjen. ALDRI! Muhaha! -------------------------- Rart hvis det skal være vanskelig å fylle rekkene, vi var jo to fulle og fine rekker i den forrige tråden... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 en del som ville være med etter det var fullt også hva skjer med folk? Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som blir med og lage et Hw-Rekka CoD4 team? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg må dessverre melde av 8 stykker. Ble litt feil med de nye plassene siden vi helst skulle sitte sammen.. Det er meg, Liquid Crystal, Renate Sommerstad, Tha Lozer, Kevin Sørebø, Mats Paulsen, Hans Kristian Holm og Natalie Wiull. Jaja.. Gi meg kontrollen over billettene deres igjen, og vi skal få ryddet plass. Åja, flott! Må bare sjekke hva de andre vil. Også mulig det ble med et par ekstra folk som ikke er medlemmer på forumet.. Går det greit? Edit: Har satt deg som seater nå.. Endret 29. februar 2008 av galskapen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Da var vi nede i fem ledige plasser på HW-rekka08 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sikkert nokon i den gamle tråden som ikkje har fått med seg dette og vil vere med... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette ser jo nydelig ut. Bra jobbet Iceman™ =) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hvor mange er vi egentlig nå? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 67 Oi bra jobba Iceman . da blir vi mange og det blir artig. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nå er det bare å glede seg^^ Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 da er linje hastigheten klar til TG. den er på syke 3 Gbit/s http://www.gathering.org/tg08/internetthastighet.html Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Veldig flott at leverandøren strekker seg så langt. Gleder meg! Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Flott, da er det bare å slappe av folkens. Vi får ikke modemshastighet iår;) Neida, flott levert TG + BaneTele, så slepper vi lysekunder degradere på lan;P Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Imponerende av BaneTele og TG Ser for meg at det blir en del torrenttrafikk på TG i år Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvorfor torrent? DC Server 2k <3 håper noen setter opp en server i år som ikke er helt dass som klarer litt veldig god hastighet.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Njo.. Forsåvidt.. DC blir nok også en slager som vanlig på TG, men regner med at noen benytter sjansen til bli venner med trackerene sine igjen Jeg kommer hvertfall til å gjøre som jeg gjør hvert lan med kjempelinje Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tihi... 16 dager til TG. =D glede følelsen starter og komme. håper det blir pent vær ankomstdagen. kjedelig og stå i kø i regnvær. *Håpe* kalt blir det da uansett men (= hmm.. noe status på banner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå