Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Jeg må dessverre melde av 8 stykker. Ble litt feil med de nye plassene siden vi helst skulle sitte sammen..

Det er meg, Liquid Crystal, Renate Sommerstad, Tha Lozer, Kevin Sørebø, Mats Paulsen, Hans Kristian Holm og Natalie Wiull.

Jaja.. :(

Gi meg kontrollen over billettene deres igjen, og vi skal få ryddet plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supert Iceman, you're the man! Bra med noen som er effektive. :)

Bra du ikkje set heilt attmed meg I.A.G. For da hadde kabinettet mitt ihvertfall blitt mobba. Ditt er berre so mykje meire gjennomført og flott. :thumbup:

Bare vent til du ser det på nært hold, så ser du at det er mye som kunne vært bedre. ;)

Ditt er jo ikke så værst det heller da. :)

Jeg må dessverre melde av 8 stykker. Ble litt feil med de nye plassene siden vi helst skulle sitte sammen..

Det er meg, Liquid Crystal, Renate Sommerstad, Tha Lozer, Kevin Sørebø, Mats Paulsen, Hans Kristian Holm og Natalie Wiull.

Pfft, det går ikke å melde seg av nå! Når dere først har kommet inn, kommer dere aldri ut igjen. ALDRI! Muhaha! :devil:

--------------------------

Rart hvis det skal være vanskelig å fylle rekkene, vi var jo to fulle og fine rekker i den forrige tråden... :hmm:

Lenke til kommentar

Gi meg kontrollen over billettene deres igjen, og vi skal få ryddet plass.

Åja, flott! Må bare sjekke hva de andre vil. Også mulig det ble med et par ekstra folk som ikke er medlemmer på forumet.. Går det greit?

Edit: Har satt deg som seater nå..

Endret av galskapen
Lenke til kommentar

Njo.. Forsåvidt.. DC blir nok også en slager som vanlig på TG, men regner med at noen benytter sjansen til bli venner med trackerene sine igjen :) Jeg kommer hvertfall til å gjøre som jeg gjør hvert lan med kjempelinje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...