phudge Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jada, jeg har også et moddet Chieftec server tower. Den blå varianten. Med to vinduer, blå katode, vifter i flend, neon wire, lcd display, blå dioder ++++ Lenke til kommentar
xbit Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 04:05, Arctic skrev:Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen (ikke for og fornærme noen)Har dere virkelig bruk for så store kabinetter alle sammen?Argumenter som bedre luftsirkulasjon holder ikke, (ikke for meg i allefall) med mindre du putter noe stort inn, som f-eks en radiator i toppen.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-02-19 04:08 ]</font> Hvem har snakket om behovet for store kasser? Er jo bare tøfft.:smile: Noen som har gammel Motorola mobiltelefon til salgs forresten, helst før 1990, med skulderveske og alt tilbehør? Og..noe må man jo bruke plassen man har til? Hva med å bygge en datamaskin inn i et kott? Kort, og disker på en vegg, vifter på en annen, og koble lysbryteren til on/off paa maskinen? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har et Chieftech DA-01WD... Drit-fornøyd Har 4 papstvifter som virker greit, men kjører litt sakte... Itte no' mods enda, må få meg jobb... Må starte snart, har sett så mange fete mods her. Har sett/hørt om kabinett i tre og noen som prøver med Lego... Hva er den beste CPU-vifta? Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 vi modder alt.. døra, (plexiglass) psu (extra vifter stillegående) masse greier.. det du har råd til!! Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Er det ingen som har et kabinett i chieftec scorpion serien ? Ser ut for meg om alle har Dragon. Jeg begynner snart å modde på mitt Lenke til kommentar
magle Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 hallois. lurer på hvilket av disse dere har, de av dere som har chieftec da01-sld (bigtower (server) sølv med vifte i sia) er det: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...SL%2DD%2DSILVER eller er det dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=2&s=pl liker ikke det nederste, best det øverste. hvor finner jeg det øverste(bortsett fra hos multicom) har sett microplex har det også, men noen andre steder? vil slippe frakt. Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 addtronics!! :smile: skal ta det i bruk nå.. etter en stund finne at anna tøfft kabinettt.. :] Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-02-27 21:25, [E.T]SomEThinG skrev:Har et Chieftech DA-01WD...Drit-fornøyd Har 4 papstvifter som virker greit, men kjører litt sakte...Hva er den beste CPU-vifta? Den beste...? se signaturen min... :smile: Forresten, ganskelike pc'r vi... Lenke til kommentar
266Mhz Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Halla magle: Disse to kabinettene er like, det er bare det at Komplett.no har feil bilde av DA-01SL-D og multicom.no har riktig bilde. Det vil jo også si at komplett.no har det samme kabinettet som multicom.no har, bare litt dyrere. Skjønner?? DAAAAAAAA :smile: :smile: Lenke til kommentar
magle Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 17:37, 266Mhz skrev:Halla magle: Disse to kabinettene er like, det er bare det at Komplett.no har feil bilde av DA-01SL-D og multicom.no har riktig bilde. Det vil jo også si at komplett.no har det samme kabinettet som multicom.no har, bare litt dyrere.Skjønner?? DAAAAAAAA :smile: :smile: sendte mail til multicom. " Hei Våre nå er av "den nye" typen, den med plass for klistremerke foran. Men det _kan_ være en gammel versjon innimellom..... Ha en riktig fin dag. " det sa de, de hadde hvertfall den jeg ville ha, så jeg bestilte.. komplett sa at de bare hadde den nederste, kuuult! så det er den som multicom har som dere har? Lenke til kommentar
seric Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har scorpio kabinettet. Men det er ikke servertower, det er ett fulltower. Hvorfor microplex ikke fikser inndelingene som de skal være fatter jeg bare ikke... Til dere som tror at det største dragon toweret er ett servertower: dere tar feil¤%/#¤/#/#¤% overalt ellers finner dere Chieftec fulltower kabinett under Fulltower. Ja jeg er lett å irritere og dette har plaga meg over laaaaang tid. Holder forresten på å modde mitt Scorpio Fulltower. Lurte på om jeg skulle spraye kassa før jeg setter i vinduet. Lenke til kommentar
HeavyD Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har et Cheiftec Server/Big Tower... Er veldig fornøyd med det.... Har ikke kommet så langt som å modde.... Er det noen som vet hvor en kan kjøpe plexi glass eller? :?: Har tenkt på vannkjøling, men dette er for dyrt akkurat nå som jeg har kjøpt ny pc... _________________ Amd XP 1700+ Thermalright SK6 + Delta black, 85m³/time :smile: Aopen AK 77 Plus DDR 512 DDR ram GeForce 3 TI 200 Chieftec Dragon Big Tower blå :smile: 2x Western Digital Caviar 80GB IDE 7200R [ Denne Melding var redigert av: HeavyD på 2002-03-08 11:45 ] Lenke til kommentar
seric Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 kjøp plexiglass hos glassmestern. det er billigere enn å svi av masse hos microplex. Har bestillt litt småting fra microplex nå, og skal kjøpe en DigitalDoc5 når jeg får penger igjen Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 magle, jeg kj0pte mitt DA01SLD hos Komplett Data (hadde daarlig tid, saa jeg kj0pte fra dems.. butikk) Bildet hos komplett.no er feil. Multicom har riktig bilde. Fett tower. Lett aa vaere uheldig aa lage riper i det (i hvert fall paa mitt eksemplar!) Vurderer aa gaa over med klarlakk.. men er ikke sikker paa om lakken vil feste skikkelig. Gj0r den ikke det er det katastrofe!! Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-01-25 13:25, LY0N skrev:det fulgte med en liten metallring når jeg fikk chieftec kabinettet mitt,lurer veldig på hva det er og hva den skal brukest til?Noen som kan hjelpe meg? Det er en "Ferrit kjerne" tror jeg det heter. Strømledninger som kan skape forstyrrelser på det den kobles til har gjerne en sånne en, som den er viklet rundt. Jeg ser for meg ATX ledningene til HK'et med en sånn en, jeg...men den ser da litt liten ut, ikke sant? Men akkurat NÅ! fant jeg ut at ledningene til LED'ene skal surres et par ganger rundt denne ringen. Da var jeg på verkstedet i går. Satte in LCD ramma og Game portene til PSX'n. Ramme ----> http://www.gizmotech.org/images/psx/lcd_frame.jpg Game ports ----> http://www.gizmotech.org/images/psx/game_ports.jpg Skal prøve og montere PSX'n i løpet a uka. Flere bilder kommer.. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-18 18:04 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-20 21:23 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: gizmoronimo på 2002-04-22 20:24 ] Lenke til kommentar
PT54 Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 har et i blått med en stoooooooooor vann avkjøling i. genialt kabinett Lenke til kommentar
oceana Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg har ikke Chieftech :smile: Elle G er det vel mitt heter, fikk det ganske så tidlig, var nesten ingen i norge som hadde det da:) rått å modde, men ikke så stort som et bra chieftech da..litt dumt...kunne trengt plassen..... Har blitt for vanlig med chieftech også.. alle har det, er ikke noe rått med dem lenger...:smile: holder med dem som skal kjøpe seg server cube nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå