qwerty Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Nettopp fått et chieftech hvitt server tower. Ble først imponert over vekta og kvaliteten :smile: Så fant jeg ut at bakplata ikke kan tas ut :sad: vifteplasser til 8 cm vifter, burde heller vært halvparten så mange 12 cm vifteplasser :sad: unødvendig mange stenger og rot inne i kabinettet :sad: +++ Men nå har jeg slanket kabinettet +++ kastet ut alle idiotiske stenger som var i vegen :smile: kuttet til bakplata slik at jeg kan lett ta den ut og slik at vannkjølingsradiatoren får luftgjennomstrømning :smile: spec: Chaintech CT7-AJA2 Athlon XP 1800+ @1740 MHz hjemmelagd vannblokk og vannkjøling GF3 TI 200 @ TI500 speed snart GF3 vannkjøling snart fryser-kjølt vann -30 grader c. Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Er dette en god løsning? Msi K7V 266-Pro2-RU AMD T-bird 1133 mhz 2* Aspacer 256mb ddr-ram Swiftech MCX462B+Deltavifte (80x80x38mm) 139 kubikkmeter Chieftech Servertower (sølv) Enermax 350watts PSU Plex 24X WD 40 gb 7200rpm MSI Geforce 2 Titanium 200 (8836) + eventuelt 2-4 kabinettvifter Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg har maxitoweret i svart, kjøpte det før de kule blå og sølv-farga kom ut :sad: Skal sette inn plexi på omtrent hele sideplata pluss at det skal settes inn enda en ATX-strømforsyning :smile: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg har DA-01W (Cheftec Dragon, hvit, uten dør, jævli schvææær). http://lyngstol.cjb.net/kristian/casemod/pics.html for bilder. Digg og kjøling kabinett, men ikke noe å legge føttene på akkurat :/ (ved mindre du har lyst på blå føtter, siden det er 67cm høyt) Eneste svakheten jeg har merket er egentlig at de harddisk feste tingene er litt i veien for vinduet mit, og at den hersens hendel/håndatak tingen er akkurat der det ville vært naturlig med en fin, artig 120mm vifte :/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Her en DA-01W helt umodda.... det må gjøres noe med!! :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei! Har no eit Rec Fulltower... Har tenkt å bygge ei ny maskin og da har eg lyst på eit blått Chiftec Big Dragon.Blir nok litt moddifikasjoner på det etterkvært :wink: Lenke til kommentar
petersv Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har ett Scorpio Series: TA-10W Har ikke noe bruk for dør, den er bare i veien. Feil vei har de også klart å plassere den.. :wink: Kjøpte nytt "brukt" meget billig :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hvorfor skal "alle" kjøpe MSI-mobo?? Vet at dette er off-topic assa, men se a. Nesten alle her har det.... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: Har ikke noe bruk for dør, den er bare i veien. Feil vei har de også klart å plassere den.. :wink:Kjøpte nytt "brukt" meget billig :smile: Hva mener du med feil vei ? At døren kunne vere opnet i forkant av siden ? Det er jeg oxo enig i :smile: Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg, personlig synes dragon serien er mye stiligere enn Scorpion som nå har kommet Er den eneste forskjellen litt annerledes front ? I såfall LOL Lenke til kommentar
Hurrle Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Dere som har sølv eller blått kabinett med vifte i siden. Hvordan er vifta i døra. Liksom, er det ledninger som gjør at du ikke kan ta av sidedøra aller hvordan har de løst det? Driver med planer om å modde mitt svarte Chieftec med vifte i døra, men vil ikke være sperra av ledningene til vifta. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hallo TanNKreM. Må jo innrømme at jeg har et Chieftec server tower jeg oxo:) Det er blått og under modding:) drittrått:D:D:D Vel Chieftec går vel ut en gang det oxo, men det er fortsatt j***lig rått. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har en sølv server kabinett med vifte i døra, det er litt i veien med de derre ledningene fra vifta. Chieftech har ikke valgt noen elegant løsning der nei. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har en sølv server kabinett med vifte i døra, det er litt i veien med de derre ledningene fra vifta. Chieftech har ikke valgt noen elegant løsning der nei. Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Er det bare meg eller er det noen andre som oxo har problemer med luftflyt i kabinettet ? Kan jo self. kjøpe meg runde flatkabler da Er det noen annen måte å fixe det på tro ? P.S. Noen som har forslag til vifteplassering ? (Jeg skal plassere to i front som blåser inn og to bak som blåser ut.) Lenke til kommentar
Jonte Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Chieftec er bra, men synd at det er så mange som har det. Jeg hadde først det mindre Chieftec'n med dør. Ikke server. Det var svart så bytta jeg til et server sølv tower så jeg fikk mere plass Lenke til kommentar
LY0N Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 det fulgte med en liten metallring når jeg fikk chieftec kabinettet mitt,lurer veldig på hva det er og hva den skal brukest til? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Ja hva er den til?? Fikk også med et slikt, underer meg grønn på hva det er til. Noen som vet????? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har et svart Chieftec miditower, type Dragon. Dette brukes til linux serveren min og er for tiden umoddet. Men skal bestille meg isolasjonsplater, ny cpuvifte, 4 x 80mm papst vifter (19 db) og en digital doc 5. I tillegg så skal jeg ha 2 stk Red Hat logoer (30 cm diameter) på kassa, et på hvert sidedeksel. En linux server verdig :smile: Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har snart et DA01-W(d) som blir enda ett offer for modding. Har skaffa stikksag, så håper det blir bedre nå... Sist gang satt jeg omtrendt fire timer med Baufil. Da jeg startet opp ble hardisken herpa.... Skaffer et DA01-W(d)snart, selges for kun 755 på MP. Det er etter min mening det beste kabinettet å modde på. Chieftec Dragon Servertower er rimelige og gode :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå