TanNKreM Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg lurer på hvor mange som egentlig har skaffet seg et Chieftec Server Tower! Kan alle som har det skrive seg opp i denne "pollen"? Jeg har i alle fall skaffet meg et og det virker som at alle andre også har det. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har den i blå... Var på et dataparty for litt siden da med over 150deltakere da var det kansje 6-7 stk inkludert meg som hadde det. Fargene var svart og hvitt + mitt blåe :smile: _________________ Venter på litt deler for å få det komplett igjen etter brent xp og solgt Hk XP 1800 Abit KR7A raid Fra gammelt 2*256 PC2700 AMD Pro WaterKit med gigant radiatoren. Chieftec fulltower "blå" Creative platinium player 5.1 [ Denne Melding var redigert av: blackice på 2002-01-09 14:03 ] Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Ser ut som at alle i forumet har det Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg skaffet meg et allerede i mars, og er dermed så smått begynt å gå lei av Chieftec. Kassa er selvfølgelig solid modda :razz: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har chieftec kabinett. Svart. Jeg bestilte det en dag før de fikk inn kabinettet i blått. fa.....rgeblyanter Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har det oxo bare mitt er SØLV!! :smile: Herligt i forhold til mitt eldre Aopen HQ08 som nå er offer for seriøs mod(bb)ding :wink: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hei... har hatt den svarte utgaven i 9 mnd nå... betillte d rett etter at dem fik på lager. Har ikke modda vilt, men støydempa no seriøst :smile: Gleder med til jeg for bytta ut 60mm til 80mm cpukjøler B-) -> mindre brÅK... Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har også et. I sølv med dør. Jeg lurer på en ting: er det noen andre her som har hatt problemer med å feste cdrom o.l cdrom'ene mine sklir bare ned å det ser ikke helt bra ut nei.. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har ikke Chieftec lenger :smile: Har solgt alt jeg eier av det og skal ha meg Yeong Yang kasse :smile: [ Denne Melding var redigert av: eSik på 2002-01-09 22:22 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Big & Sexy Silver Thing With A Door Har jeg! (Første jeg fikk i posten så ut som det hadde vært med i både 1 og 2 verdenskrig, seriøst herpa av posten...men de tok all skyld!) Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Kanskje på tide Chieftec laget et nytt, stilig kabinett? Eller ha utrolig mange ulike av en type så ikke alle har likt. Kan selvfølgelig modde da. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har ikke chieftec kasse. Har et billig dritt tower fra komplett, aashima fulltower eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Cheiftech blått servertower med dør og sølv-detaljer Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 (endret) ittenoknusselidag Endret 27. januar 2007 av GH11 Lenke til kommentar
ThB Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har ett svart servertower THB Lenke til kommentar
Milla Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har svart servertower m/dør fra Dragon serien. GH11: Her finner du mer info om Chieftec-produktene: http://www.chieftec.com/products/products.htm Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Chieftec TA-10W Scorpio (hvitt). Som er nesten 100% isolert med asfalt og skumgummi plater :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cent~ på 2002-01-10 01:44 ] Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg ar et Gult et:-) Bildet ligger her: http://www.overklokking.no/casemods/overkl...g.no/index.html Det er ikke ibruk nå da jeg monterte sammen en maskin i et Koolance kabinett i stad :smile: Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Ja, jeg må vel si meg fornøyd med Chieftech sitt Silver tower. Det var snakk om noen problemer med, cd-romsfeste. Har ikke hatt noen problemer jeg.. Jeg har hatt mitt i 1 mnd. Så nå skal det moddes for 4tusen...Skal f..n meg vannavkjøle, alt som kan v.kjøles.. Plusss modde godt... (Noen som vet hvordan jeg kan vannkjøle PSU`n min i chieftech cabinettet. 340W) Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hva mener dere med å modde? jada, modifisere, men HVA modifiserer dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå