Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Navletråden - For oss med navlar

Underpants

Poll  

303 stemmer

1. 1. Hva slags navle har du?

• Innover
      276
    • Utover
      20
    • Ingen av delene/Vil bare stemme
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men kutter jo navlestrengen når babyen kommer ut, men hva gjørde dem før i tia? i steinaldern osv??? og hvordan så navlen ut da?? :hmm:

du kutter navlestrengen ja... men ett stykke ute så du setter på en klype... så tar det en stund, så tørker den ut, og detter av... hvor langt inne den detter av, har innvirkning på om du får utover eller innovernavle :)

Lenke til kommentar
Gjest utovernavlen
Kan du ikke legge ut et bilde? :<

Vi hungrer etter mer info om utovernavler!

Har dessverre ikke bilde av navlen min klar til å legge på nettet. Men utovernavlen min er en nærmest perfekt halvkule, med diameter ca 2 cm. Under huden midt i navlen er det et lite rundt hull med dimeter ca 1 cm.

Dette til orientering.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_Sandra_*

Jeg har utovernavle. :thumbdown: Jeg er veldig missfornøyd med den, men jeg kan stryke over den, og stappe inn en Q-tips eller tannkost for å dra navlen innover. :!: Det er ganske morsomt å leke med den, f.eks. og ta rundt en gummistrikk rundt navlen, slik den stikker ut, så kan man leke masse med den, pga da stikker den mer ut :) Jeg stikker noen ganger inn nåler, men det gjør jo litt vondt, men det er deilig også! :!: Dere som har innover kan jo også prøve å ta godt tak i navlen, og dra den opp og sette en gummistrikk hardt rundt! :) Etterpå kan du bare leke med den i vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...