Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Navletråden - For oss med navlar

Underpants

Poll  

303 stemmer

1. 1. Hva slags navle har du?

• Innover
      276
    • Utover
      20
    • Ingen av delene/Vil bare stemme
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis ser ein slangenavle ut då?
Slanger har ikke navle. Navlen er hvor fosteret får næringen sin, søte lille deg. Slangeeggene vokser enten utenfor eller inni slangen som legger dem, når de vokser inni føder de levende unger, men næringen får de i seg fra egget. Slanger har, såvidt jeg vet, ikke livmor, og barna deres har heller ikke navler. Navler er et fenomen forbeholdt pattedyr. :wee:
Lenke til kommentar
Korleis ser ein slangenavle ut då?
Slanger har ikke navle. Navlen er hvor fosteret får næringen sin, søte lille deg. Slangeeggene vokser enten utenfor eller inni slangen som legger dem, når de vokser inni føder de levende unger, men næringen får de i seg fra egget. Slanger har, såvidt jeg vet, ikke livmor, og barna deres har heller ikke navler. Navler er et fenomen forbeholdt pattedyr. :wee:

Eg skjønar. Eg bare tenkte at fordi de kunne føde levande hadde dei kanskje navlestreng. ;P

Deimos: Eg trur dei kallar det ein «outie». :)

Lenke til kommentar
Det er alt for mange som ikke tenker hygienen når det gjelder navlen, noe som er irriterende for folk som er piercer av yrke. Navlelo lukter ikke godt, og er ikke gøy å jobbe med.

Fun fact: Hvis man ikke vasker navlen sin og har innovernavle med dekkende overhud, kan det danne seg navleost (jfr. kukost/smegma). Enjoy!

Tyggis? Anyone?

Lenke til kommentar
Gjest utovernavlen

Jeg har utovernavle, og glad i den. Den er et resultat av navlebrokk og ikke hvordan den er klippet. Morsom å leke med , og er sensitiv for berøring, og det kiler så deilg i den , når kjæresten koser med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...