Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Navletråden - For oss med navlar

Underpants

Poll  

303 stemmer

1. 1. Hva slags navle har du?

• Innover
      276
    • Utover
      20
    • Ingen av delene/Vil bare stemme
      7

Anbefalte innlegg

Ingen som veit kvifor nokon får innover og nokon utover? Når faren din eller mora di klippe over han klippar dei jo ikkje heilt innarst. Det gjer vel legane etterpå?

husker jeg ikke helt feil, så klippes strengen ganske langt ute, og blir kløpet igjen med en klype... senere detter den av av seg selv...

det er vel bare forskjellen på hvor langt inne den detter av, som lager utover/innovernavle :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som veit kvifor nokon får innover og nokon utover? Når faren din eller mora di klippe over han klippar dei jo ikkje heilt innarst. Det gjer vel legane etterpå?

husker jeg ikke helt feil, så klippes strengen ganske langt ute, og blir kløpet igjen med en klype... senere detter den av av seg selv...

det er vel bare forskjellen på hvor langt inne den detter av, som lager utover/innovernavle :)

Kvifor er det fleire som har innovernavle då?

Lenke til kommentar

Det er alt for mange som ikke tenker hygienen når det gjelder navlen, noe som er irriterende for folk som er piercer av yrke. Navlelo lukter ikke godt, og er ikke gøy å jobbe med.

Fun fact: Hvis man ikke vasker navlen sin og har innovernavle med dekkende overhud, kan det danne seg navleost (jfr. kukost/smegma). Enjoy!

Lenke til kommentar
Bilde? :p

Hehe, nei det er et lite deilig syn, så jeg vil gjerne stå over. :)

Fun fact: Hvis man ikke vasker navlen sin og har innovernavle med dekkende overhud, kan det danne seg navleost (jfr. kukost/smegma). Enjoy!

Det kan jeg skrive under på. Som jeg sa tidligere har jeg en litt "trang" navle, så jeg får ikke til å plukke ut det som kommer inni der på normalt vis. Da må det pinsett til, og om jeg glemmer det noen uker i strekk, ligger det noe temmelig illeluktende gurba/gaum/gøsj inn der.

Fislukt i hva som helst form er ingenting i forhold, og jeg synes så mange som mulig burde ha dette som en av tingene på "hva jeg skal gjøre før jeg dør"-lista. (Å kjenne lukta altså).

Si fra om noen vil ha en i posten, så skal jeg vurdere å sende en.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...