Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Navletråden - For oss med navlar

Underpants

Poll  

303 stemmer

1. 1. Hva slags navle har du?

• Innover
      276
    • Utover
      20
    • Ingen av delene/Vil bare stemme
      7

Anbefalte innlegg

Hei.

Har du ein navle, eller umbilicus? Då er dette tråden for deg! Ja, enten du har utover- eller innovernavle!

Navlen, eller umbilicus, er det runde arret som sit nede på magen din og avmerkjer staden der navlestrengen sat. Navlar, eller umbilicus, varierer faktisk drastisk frå person til person i størrelse, form, dybde, lengde og farge.

Du spør deg sjølv: "Men kva er praktisk med navlen, eller umbilicus?"

Det som er med navlen, eller umbilicus, er at han ikkje har noko med genane å gjere, berre korleis far/mor din/di kutta av navlestrengen. Derfor kan han brukast til blant anna å se forskjell på tvillingar.

Har du nokon gong sett ei/ein jente/gut med eit plagg som lar navlen, eller umbilicus, vise? Ja, da har du set navlen, eller umbilicus, brukt innan mote òg.

Ja, navlen, eller umbilicus, kan faktisk brukast til så mangt. Til dømes i barnehagen, då me putta brødsmular inn i han for me trudde at då gjekk dei fortare inn i magen.

I denne tråden diskuterer me alt om/rundt navlar. Hår, lo, fetisjar o.l.

Nokre navle-filmar:

Nokre bilde av navlar:

post-132512-1203626468_thumb.jpg

post-132512-1203626525_thumb.jpg

post-132512-1203626565_thumb.jpg

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har innovernavle, eller innover-umbilicus, men hadde faktisk en blanding av inn- og utovernavle, eller umbilicus da jeg var mindre.

Men etter hvert forandret den seg mer og mer mot innovernavle, eller umbilicus. Så nå vil jeg si jeg har en fin innovernavle, eller innover-umbilicus.

Sånn cirka nesten en centimeter innover-umbilicus, eller innovernavle om du vil.

Lenke til kommentar
Har innovernavle, eller innover-umbilicus, men hadde faktisk en blanding av inn- og utovernavle, eller umbilicus da jeg var mindre.

Men etter hvert forandret den seg mer og mer mot innovernavle, eller umbilicus. Så nå vil jeg si jeg har en fin innovernavle, eller innover-umbilicus.

Sånn cirka nesten en centimeter innover-umbilicus, eller innovernavle om du vil.

Det gleder meg at du leste heile førsteposten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...