ojoj Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Var i militæret sammen med en som hadde en PCMCIA til IDE kontroller. Kjøpt for 3-400 kr inkl frakt fra Taiwan eller der omkring. Vet noen om noen firmaer som selger no slikt? Var kun et PCMCIA kort i laptop, og rett ut til et lite kretskort med 40 pinner for tilkobling av vanlig IDE kabel. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 tuller du ?? hørtes jo helt genialt ut! finnes det noe form for enkel strømforsyning til f.eks en harddisk da ?? kult å bare kunne koble i sin vanlige disk Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg fann denne lille godsaken. Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Sant ja.. Han som hadde en i militæret hadde laget en strømforsyng selv. Jeg for mindel tenkte at e kunne brukt en ekstern scsi kabinett jeg har stående. Med strømforsyning og 2 5 1/4 slotter. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Med harddiskkabinett så trenger man vel ikke en egen strømforskynder? Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
erlber Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Fant noe her: http://www.kingbyte.com/ - Interface/adapter -PCMCIA TO IDE Er dette noe å satse på? http://www.kingbyte.com/products/images/km110b.jpg Lenke til kommentar
Gameboy Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Mulig at det finnes (eller fantes), men nå får man jo kjøpt USB2 til IDE harddiskboks (og den får jo strøm fra USB-porten) til ca. 400 kr., så det er vel det som er mer kurrant nå. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 hvor selges de for 400? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå