minimee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei! Vurderer å selge for å kjøpe en ferrari. Lurer på hvordan dette er og om hvem som er best til alt fra spill til word? Takker på forhånd! Mvh Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei!Vurderer å selge for å kjøpe en ferrari. Lurer på hvordan dette er og om hvem som er best til alt fra spill til word? Takker på forhånd! Mvh Tror ikke Ferrarien fungerer til spilling men den har gode kjøregenskaper. Fra spøk til revolver: Jeg ville ha valgt Ferrarien fordi jeg har hørt mye bra om den, folk sier at den er rå til spilling osv. det negative med den er at den blir veldig varm og at den har litt dårlig batterilevetid. Den ferrarien begynner også å bli litt gammel så hadde jeg vært deg ville jeg ha miksa en pc på dell sine nettsider. Ferrarien er nok helt grei til word og surfing. Det er nok ikkeno problem og spille f.eks wow og css på den pc-en. Den dell maskina begynner å bli ganske gammel + at det er et forferdelig kjedelig design på den. Endret 21. februar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå