Magganosa Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Heisann: P Jeg driver og lager en fanside for Maria som vant Mgp. Og Vet Ikke Hvordan Logoen/Bilde på forsiden skal se ut. Brukerne må tenke "Hmm Dette var en intresant side" når de kommer til forsiden: P Helt Fritt borsett fra noen få ting farger og tekst. Farger: Bakrunn #c4bea5 Og Tekst og Brushes #2f505f. Tekst som skal stå på MariaHaukaasStoreng. Håper Dere kan hjelpe: P Mvh Magganosa Endret 21. februar 2008 av Magganosa Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) hadde vært greit og vite bredden på siden... EDIT: Første utkast --> Endret 24. mai 2008 av Famen Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Er ikke så veldig flink med sånt, men jeg har også prøvd meg på et. Her er det. Edit: Ser nå at jeg har glemt å bruke fargene du ba om Endret 23. juli 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Utkast (2): Endret 24. mai 2008 av Famen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ikke mindre enn 15 (!) tullete innlegg er slettet, hvorav ett var en idiotisk bump. Vi er ikke interessert i slikt ødeleggende tøys her i kategorien – for det har man OT. Tråden flyttes for øvrig til Visuell kreativitet. Endret 22. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå