Gå til innhold

Amentio og Bravia+PS3


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en uke siden bestilte jeg ukens tilbud hos Amentio. Bravia 40"+PS3 til 12995,-

 

Varene er enda ikke sendt, og etter kontakt med Amentio får jeg vite at leverandøren deres utsolgt, og det vil ta litt tid før jeg får varene mine.

 

Noen som har bestilt dette tilbudet som enda venter, eller som har fått varene sine? Ser at Amentio fortsatt har dette tilbudet på tross av at de ikke klarer å levere varene. Har hørt mye positivt og negativt om dem, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

 

mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får man ikke hentelapp? Har bestilt et 780i hovedkort fra Xfx derfra nå, ordren har stått som behandlet i et par dager nå. Burde jeg ringe dem? eller dra ned å sjekke for en pakke på kontoret? Eller vil det stå noe annet enn "behandlet" når pakken er sendt?

Lenke til kommentar
Får man ikke hentelapp? Har bestilt et 780i hovedkort fra Xfx derfra nå, ordren har stått som behandlet i et par dager nå. Burde jeg ringe dem? eller dra ned å sjekke for en pakke på kontoret? Eller vil det stå noe annet enn "behandlet" når pakken er sendt?

 

De har 4 statuser.

Siste status er sendt. Min pakke står fortsatt som behandlet.

Jeg ringte fredagen i håp om at de kanskje skulle ha sendt.

Mannen i telefonen sa han kunne sjekke, ringte grossisten, og fikk sporingsnummer. Kommer tilbake til meg og sier at, oi den ankomm i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...