Grønning Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal ha presentasjon om humor i morgen. I 45 minutter. I den anledning har jeg bestemt meg for at jeg skal gjøre noe litt artigere enn å stå å vise bilder og filmer. Har dere noe artig jeg kan gjøre? F.eks en lek? Trenger svar RASKT ! Takk ! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal ha presentasjon om humor i morgen. I 45 minutter.I den anledning har jeg bestemt meg for at jeg skal gjøre noe litt artigere enn å stå å vise bilder og filmer. Har dere noe artig jeg kan gjøre? F.eks en lek? Trenger svar RASKT ! Takk ! Vi er her for å hjelpe. Når jeg gjør noe artig på skolen under en presetasjon lissom så kan jeg ha på meg noen rare klær, en bok på hode og en hest. Jeg har med lego og det er lissom greia. På slutten leker jeg Pokemon. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Har en presentasjon på ca. 20 minutter fra før. Må bare gjøre noe annet for å få tiden til å fly! Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Lag en eller annen sketsj som du viser frem. Sketsjer kan være morsom med både flere eller bare en person. Du finner sikkert mye rart på nettet hvis du søker litt. Endret 21. februar 2008 av alec1 Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Blir litt dårlig tid å begynne å lage en sketch nå ; / Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eventuelt ta med en prompemaskin Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Laptop koblet opp med en prosjektor og noen artige klipp fra youtube. Denne er litt morsom youtube Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Snuble med vilje/Fall med vilje. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Les opp tråder fra denne delen av forumet! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvordan gikk det med framføringen`? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Joda, gikk bra. Fikk 5. Lagde en vitsekonkurranse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå