Sovesofa Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 hva synts egentlig folket om Burberry skjerf på gutter? har ved noen anledinger gått med det og noen har faktisk kommentert at det egentlig er jente skjerf... :S Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Så lenge det er i litt mørke farger /brunt, går det bare bra. har selv et rosa. Det er for begge kjønn. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Har et par Burberry skjerf selv, men har blitt litt lei av hele Burberrymønsteret så har i senere tid holdt meg unna plagg med det mønsteret. Men er overhode ikke jenteskjerf. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 oki, godt å få avklart det har selv aldri følt at burberry er jenteskjerf men vet jo aldri... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Har det egentlig noe å si? Blir du plutselig usikker på din egen seksuelle legning viss du bruker et jenteskjerf? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Dette blir jo litt det samme som å si at rosa er jentefarge. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Mønsteret er så utvannet og kjedelig at jeg ikke klarer se det mer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Har det egentlig noe å si? Blir du plutselig usikker på din egen seksuelle legning viss du bruker et jenteskjerf? kan ikke akkurat si det, men er en grunn til at det finnes jente og gutte klær/accessories.. hadde ikke trengt å føle meg truet på min seksuelle legning ved å gå i kjole men ville neppe gjort det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Hvis du vil accesorize i jenteting, hvorfor skal du la deg stoppe av det faktum at det er jenteting? On-Topic, Burberry er unisex. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 det var bare ett spm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Selv syns jeg ikke det "Standard" mønsteret er noe pent lenger, er så mange som går med det. Både fake og ekte at jeg syns det blir for tamt. Dessuten er fargene litt for svake, selvom de fake er enda svakere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Det brune, standardmønsteret er jo rimelig utvannet og litt vel mange copycats ute av. Synes en del av de andre, klassiske farvede mønstrene er greie. I tillegg er det jo en del skjerf i mer utradisjonelle mønstre som ikke "alle" har. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Burberry er oppbrukt på både gutter og jenter. Long time ago. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå