Joddze Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Gjort.Tok jo under 1min.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Spørreundersøkelser er jo greiest når de er korte Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har svart nå! Men du har altfor stor avatar, max 6 kb Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Spørreundersøkelser er jo greiest når de er korte Tja, ikke hvis du skal ha fornuftig resultat. Blir vel litt vanskelig å trekke konklusjoner ut i fra så få spørsmål. "Kristne spiser hamburger og drikker rød saft, mens muslimer spiser kebab og drikker brus " Ideen med å legge den ut på nettet er glimrende dog.... Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 kryssa av noen ruter jeg å! ligna på resultatene på en tippekupong Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hehe, vet ikke hvor mye vi skal bruke svarene vedrørende religion, men målet var å finne ut om det er noen sammenheng mellom kosthold og fritid. Om "nørder" drikker/spiser mye usundt osv.... Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 vel noe må man jo leve på! om man har jo som oftest ikke tid eller ork til å lage noe sunt no så :oops: (orker ikke flere prekener om sunn mat nå :wink:) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Lurer på hvor mange vi kommer til å få inn totalt :smile: Blir mye med denne farten Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 119 nå... genialt å legge den ut på nettet ja. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Off, boxen den ligger på er nede nå, men den kommer vel opp senere. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 der var den oppe igjen. Fortsett å svar. Det går til et godt formål Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 "Du har allerede stemt. Vennligst ikke spam! " Ja vel, tenkte bare å hjelpe dere litt så jeg ba kjæresten min om å svare... men men Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Drikker du MYE brus? -ja, nei, litt. Hvordan i huleste definerer man det spørsmålet? Og vennligst forklar det utrolig presise ordet "litt" for meg. Det vil jo bli et veldig fast resultat: Drikker du mye brus? Svar: Litt. WTF min norsklærer vrir seg i stolen Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hmm, det går faktisk an å drikke litt mye brus. Ikke så mye at det er mye, men allikevel mer enn moderat Fortsett å svar unwill: bare et svar pr ip Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hold det gående. Vi må få mest mulig svar før vi må slutte undersøkelsen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Da var det 164 hvis jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå