Radiosugge Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har et Asus Striker extrem kort jeg har kjøpt brukt. Det var feil med CPU init på kortet. Har løst dette flere ganger, med nå er det ikke mulig og få det i gang. Har tatt ut kortet av PC-en, koblet vekk alt, tatt ut alle kabler, alt av minne. Har testet følgende i en annen maskin: minne -OK Prosessor -ok Strømforskyning -ok Skjermkort -ok Så det må være hovedkortet som er gått heden. Hvordan får jeg reklamert på kortet ? Kan ikke finne noen Asus for Norge? Hvis dette ikke er mulig kan jeg kjøpe Demo kort hos Komplett. Noen som har erfaringer med det? Har et Asus Striker kort i en PC, Ingen problem 100% stabilt. Eller bør jeg heller kjøpe et EVGA nForce 780i SLI? (Kjører SLI 2x8800GTS 640mb) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei, og velkommen i forumet! Hvordan får jeg reklamert på kortet ?Kan ikke finne noen Asus for Norge? Asus i Norge http://no.asus.com/ De har også en support telefon hit +47-2316-2682 (09:00-12:00;13:00-17:00 CET) Du får en engelsktalende svarer med tasteguide, men kanskje det dukker opp en skandinav du kan prate med der. Uansett, du finner nok et returskjema for RMa på sidene, eller den du prater med sender et til mailen din. Hvis dette ikke er mulig kan jeg kjøpe Demo kort hos Komplett. Noen som har erfaringer med det? For det meste har jeg gode erfaringer med demo (de fleste mangler bakplate/I-O Shield) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå