peskungen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei! Vi har et skoleprosjekt på gang, hvor vi trenger folks meninger om hytte og internett. Det er ikke mange spørsmål dere trenger å gå igjennom, og vi er svært takknemlige om dere tar dere 1 minutt og svarer på noen spørsmål (Det er bare trykk og velg spørsmål). Link til undersøkelsen: Hytteundersøkelse Takk Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva er det maksimale du er villig til å betale for bredbånd på hytten per døgn? (dagskort): Alle prisene er for høye! Hva er det maksimale du er villig til å betale for installasjon av bredbånd på hytten?:Hva velger man hvis man vil gjøre det selv? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hytta jeg disponerer har ikke strøm engang. Men jeg svarte. Lenke til kommentar
peskungen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Takker for svar Har fått en god del svar på dette, det hjelper på Lenke til kommentar
peskungen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Takker for svar Har fått en god del svar på dette, det hjelper på Vi trenger flere Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dårligste undersøkelsen jeg har sett på lenge. Det første jeg reagerer på er layout. Jeg hadde store problemer å finne rett boks til rett spørsmål. Hva med litt luft. Det andre jeg reagerte på er bruk av rullgardin. Har du bare to alternativer bruk slike runding ting som du bare kan velge en av. Det tredje jeg reagerte på var at dere ikke hadde lest korrektur. Hva du allerede internett-tilbud på hytten?: WTF? I tillegg er prisen på dagkort helt usannsynlig høy. 29 kroner, som er det laveste alternativet, er vel maksprisen på datatrafikk per dag hos de fleste teleoperatørene. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har både hytte og internett. Begge deler samtidig t.o.m Svarte på undersøkelden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er endel spørsmål der jeg ville lagt til "jeg ønsker ikke internett på hytten min" som alternativ. Hytte skal være hytte, ikke home away from home. Folk må få velge det også. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke hytte , disponerer ikke hytte , og hadde ikke vært interessert i internet på hytten om jeg hadde hatt en. Men jeg svarte uansett Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Alderskategoriene dine bør du sette opp på nytt. Gruppe 1: 13-18 Gruppe 2: 18-25 Hvor skal den som er 18 svare? Generelt mye rart i undersøkelsen din, men jeg svarte nå hvertfall.. Lykke til! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hytta jeg disponerer har ikke strøm engang. Men jeg svarte. Jeg er i samme bås som deg, og jeg valgte også å svare på undersøkelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå