Gå til innhold

syden tidlig på sommeren?

Anbefalte innlegg

har tenkt meg til syden med en vennegjeng i år.

hvordan er det i syden på våren/tidlig sommer? type april-juni?

er det ikke før i august det begynner å bli masse folk på steder som hersonissos, ayia napa og ios? (ja,skal på fylla i ferien)

er det bare skandinaver der, eller møter man på andre turister også?

er det badetemperatur så tidlig på året?

andre steder som det er mye liv tidlig på året?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel badetemperaturer, ja. Har ikke vært i Syden April-Juni før, men skal til Skopelos og Skiathos i Juni, og regner med å bade. En ting som er kjekt med å dra tidlig er at man ikke kommer i den verste varmen (type 40 grader i skyggen). Det er varmt, ja, men ikke for varmt. Vet ikke når og hvilke folk som kommer, da jeg ikke har vært i Syden så tidlig før.

Lenke til kommentar

páramo, vuestro pipi

Vi eier faktigst et hotel i spania. Majestic GL heter det. ligger i bercelona. Liker meg der. Har eget rom på det beste. Vi har hos i spania holder til der nesten hele året, men på feri til bake til norge nå. Liker snø vettu.

adiosito

Lenke til kommentar

I fjor var jeg i Kroatia i Juni. Var fine badetempraturer og varmt nok. Det som er fordel med å ta turen litt tidligere enn slutten av Juli/August, er at resten av Europa har sommerferie enn oss her nord(?). Jeg for min del syns det er deilig å slippe å se tyskere på hvert gatehjørne, og grunnen til at dere vil dra, er jo litt av den samme. Man vil nok alltid støte på turister på slike turisvennelige steder, men det er nok mest rundt august, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...