Gå til innhold

Sidedør med vindu til Antec Sonata III

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier lurer jeg altså på om det er mulig å få tak i en sidedør med vindu til mitt nye Antec Sonata III-kabinett. Jeg har nemlig tenkt å freshe det opp littegranne med kabelstrømper og fancy lys, og da hadde det jo absolutt vært en fordel om det faktisk var mulig å se det fra utsiden :p

Men hvordan får jeg tak i det? Er det mulig å få kjøpt en slik sidedør ferdig, eller må jeg rett og slett skjære hull i det selv og fylle på med plexiglass? Finishen er skikkelig deilig, så en evt. ferdig sidedør må nødvendigvis ha samme farge og finish. Menneh... ja. Hva gjør jeg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, kan jo bli interessant å lære seg det også. Men jeg har ikke gjort lignende arbeid, så jeg trenger nok litt hjelp med det. Døren er laget av kaldpresset stål - burde jeg gå løs på dette selv, eller er det best å få det gjort profesjonelt? Hvor mye ville evt. en sånn proffjobb koste? Vil helst at det skal ha så høy kvalitet som mulig, så det frister lite å prøve selv hvis jeg mest sannsynlig bare ødelegger det. Er det noen som har erfaring med sånt arbeid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...