konduktans Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tastaturet mitt slutta å funke en dag så jeg brukte on screen keyboard for så å bruke new hardware wizard og legge inn tastaturet på nytt. Men nå starter tastaturet hver gang jeg starter PC-en. Jeg har slått av haken i kontrollpanel, og i oppstartsvinduet der man velger bruker. Jeg har bare en bruker.... Jeg har også gjennomsøkt msconfig uten å finne noe om å slå av tastaturet. Hva kan jeg gjøre for å slå det av? Det er veldig irriterende!! -Emil Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg har også samme problemet. Ville blitt veldig glad for å få dette løst. Jeg bruker Windows Vista Ultimate Endret 21. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har Home Premium. Det er sinnsykt irriterende, ikke sant?! Orker ikke å innstallere vista på nytt=/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikkje prøvd sjølv, men fant dette: Actually I figured it out… Go to Control panel > Ease of Access > Under use Computer without keyboard or mouse you will find a check box for the On-Screen Keyboard. Un-Check it and hit “SAVE” not apply. It will prompt you to re-start. That should fix the problem. Actually you need to click on Use Computer without Keyboard or mouse, and then follow the directions above… Sorry. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det fungerte helt glimrende=) Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå