ShortCut-92 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg trenger hjelp til min Sony Ericssoon k850i Den er bare et par uker gammel, men når jeg og en venn av meg skiftet minnekort får å flytte over et par spill så ble plutselig alle mine spill og programmer slettet Nå vill jeg at dere skal hjelpe meg med å finne orginale spillene og programmene til K850i. Min venns telefon var k810i det kan vær derfor at de ble slettet, men jeg vet ikke nå leter jeg etter orginale filene til k850i pls hjelp meg jeg er ny her og jeg vet ikke om dette er rette forum-stedet jeg skriver i så beklager viss denne tråden skulle være et annet sted. Venter på hjelp Mvh ShortCut-k850i Endret 21. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 ingen hjelper her Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ta en komplett "Tilbakestilling til fabrikk oppsett", å skull ikke dette hjelpe, så ta en SW oppdatering på den, så har du nok alt av orginal programmer tilbake, ska du se.. Ps. For å ta en SW oppdatering, så laster du ned og kjører SE oppdaterings porgrammet, i fra www.sonyericsson.com .:CyberMan:. Lenke til kommentar
origin Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg trenger hjelp til min Sony Ericssoon k850i Den er bare et par uker gammel, men når jeg og en venn av meg skiftet minnekort får å flytte over et par spill så ble plutselig alle mine spill og programmer slettet Nå vill jeg at dere skal hjelpe meg med å finne orginale spillene og programmene til K850i. Min venns telefon var k810i det kan vær derfor at de ble slettet, men jeg vet ikke nå leter jeg etter orginale filene til k850i pls hjelp meg jeg er ny her og jeg vet ikke om dette er rette forum-stedet jeg skriver i så beklager viss denne tråden skulle være et annet sted. Venter på hjelp Mvh ShortCut-k850i Hmmm har samme mobil selv men ikke bytta ut minnekortet enda. skal kjøpe et med 8 gb snart. men til saken: du kan jo ta kontakt med supporten til sonyericsson ved å gå inn på sonyericsson.com og forklare problemet... Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm har samme mobil selv men ikke bytta ut minnekortet enda. skal kjøpe et med 8 gb snart. men til saken: du kan jo ta kontakt med supporten til sonyericsson ved å gå inn på sonyericsson.com og forklare problemet... ja dere som har like mobil som meg kan dere ikke uploade filene bare til og gå inn i filsysteme via pc og kopier noen over etter på extracte du det med winrar og uploade det på rapidshare eller noe slik kan du det? Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Har same problemet enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå