fbassbassbass Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Heisann Da var det Pestifere sin tur igjen NYHET/OPPDATERING 7.12.08: Debutalbumet "Sorrow Will Turn To Joy" er nå ute for høring OG gratis nedlasting på myspace'n vår! Du kan laste ned hele albumet her også. Kort bio om bandet: Progga rock/metall-band fra Molde som består av Fredrik A. Blikeng (bass, vokal), Bendik Småge Breidablikk (slagverk, vokal) og Are Småge Breidablikk (gitar, vokal). Sjekk ut myspace'n vår for mer. Kom med slaktet/rosen/penger/hvadunåvilsi/kritikk Endret 7. desember 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hadde ikke låta bedre kvalitet på Urørt? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nøyaktig den samme her var vel ikke helt ferdig å laste opp på myspace'n ista da vi hørte på den. Edit: Men la nå da likevel til link til urørt og. Endret 21. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nydelig! likte den rolige introen, selv om den var en smule unødvendig lang. ellers så var det 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vel, introen er så lang for vi tenkte det skulle være åpninga til et album, men hvis det er ett eget spor, så skipper alle det. Derfor valgte vi å lage den som intro til denne låta, som blir den første på ett eventuelt album. Takk for deilig kritikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen som har mer å si? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Må si det er bedre enn Blåstertopp eller hva navnet var. Uansett, jeg har hørt det. For en stund siden, og snart igjen. Jeg synes det låt ganske bra, dog introen blir i overkant lang. Kan si mer når jeg hører den igjen. Mener å huske at jeg var imponert. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Riffene på starten var kanskje litt kjedelige, men ikke så mye at det gjør noe, ettersom de ligger bak vokalen. Syntes ikke helt roligdelen passet 100% sammen med resten av sangen, selvom den i seg selv var topp. "Munkesangen" var ganske artig og minner meg om Ulver. Sluttriffet satt som et skudd. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Fett at dere liker det. Som sagt i startposten holder vi på å spille inn flere sanger, og jeg vil gjerne legge til at de andre sangene mye, mye mer thrasha Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, nei. Gå black eller death. (Ikke spesielt begeistret for thrash, nei.) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nei ikke gjør den mer thrasha. Liker den som den er nå. Får vi noen flere sanger snart eller en studio rapport? Endret 14. mars 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Ikke denne låta, men det neste vi lager blir mer thrash Endret 14. mars 2008 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) *Det vi holder på å spiller inn Endret 14. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Rapport: har spilt inn trommer til neste låt. Tenker vi tar mesteparten av det andre i påskeferien når vi har fri. Skal også spille inn med noen andre band. Lenke til kommentar
hopalong Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Selv om det blir en del trashlåter, vil det ikke si at det er slutt på blackmetalen;) Hvorfor har ingen nevnt at dette er første låt på et konseptalbum? Det er jo ganske viktig å få med. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ny låt ute på MySpace'n vår, myspace.com/pestifere, "Demented Confine". Feedback ønskes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hadde vært fett med feedback på nye låta! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Likte det godt jeg. Har likt alt det dere har lagt til nå Btw; Det er jeg som er MArius Solli på Facebook, ja det er ett fake bilde Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, godt å høre Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ny låt ute, feedback ønskes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå