inoan Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg skal søker etter en fil. Velger "Global Search" for å søke gjennom alle serverene i eDonkey og eMule nettverket. Resultatet blir at filen min blir funnet. "Sources" er på bare 1. Dvs at filen er skjelden. Ok, jeg logger på f.eks Silent-Bob (flest filer). Men "Progress" viser bare helt rødt og "Sources" vises 0(0). Finnes det en måte, et program eller noe, for å søke etter en bestemt fil på hele nettverket? Takk. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 eDonkey og eMule er programmene som du kan laste ned me fra donkey-nettverket, bare så vi har det 'straight'. Uansett: bruk Overnet istede, er såååå mye bedre, og bruke --sensur-- for filer, enkelt og greit mange folk som har dei fleste filene www.overnet.com --sensur-- Lenke til kommentar
norway Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Bruker du emule riktig , så er det konge program! Jeg har vanligvis 300 på hver fil jeg vil ha. Les litt i FAQ eller forum til emule , og du finner den riktige måten å bruke det på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Sjelden filer er WinMX aller best Lenke til kommentar
norway Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Sjelden filer er WinMX aller best Så sant så sant. De 2 programa som tilfredstiller meg 110% er nemelig emule(sharereactor) & WinMX Lenke til kommentar
nesenra Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 prøv og søk etter filen på http://jigle.com/ her får du info om antall kilder og hvilke server de er på Lenke til kommentar
inoan Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Finner ikke noe når jeg søker der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Finner ikke noe når jeg søker der... Bruk WinMX da. Finner det meste bare logg deg på en fin server. Ikke alltid det dukker opp men etter en 10-15 min tid finner jeg så å si alt jeg søker etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå