DeathBabe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Burde jeg kjøpe Bioshock vanlig, eller limited edition med sånn "Tin-Boks"? Jeg er da ute etter mest innhjold, om det var noen spørsmål om det Endret 21. februar 2008 av DeathBabe Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Burde jeg kjøpe Bioshock vanlig, eller limited edition med sånn "Tin-Boks"? Jeg er da ute etter mest innhjold, om det var noen spørsmål om det Var på Spaceworld tidligere og da kostet Collector's Edition like mye som den vanlige. Kommer i en stor eske som inneholder "Tin-box" med Spillet og soundtrack'et til spillet. I tillegg får du en "making-of DVD" i et annet cover og en "Big Daddy" figur. Endret 21. februar 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 BIG DADDY Blir så glad når jeg ser den fyren Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Grumf. Jeg har tin-boksen, men ikke limited edition med Big Daddy og sånn. Jeg vil ha Big Daddy. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Grumf. Jeg har tin-boksen, men ikke limited edition med Big Daddy og sånn. Jeg vil ha Big Daddy. You are starting to sound like a Little Sister! Endret 21. februar 2008 av Dofty Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Burde jeg kjøpe Bioshock vanlig, eller limited edition med sånn "Tin-Boks"? Jeg er da ute etter mest innhjold, om det var noen spørsmål om det Anbefaler deg å få tak Tin-boksen, det er bare noe som passer perfekt med metallcover og den rustne Bioshock logoen. Forøvrig kan du glede deg til dette spillet, utrolig stemning. Spill det i et litt mørkt rom alene med høy lyd! Endret 22. februar 2008 av ResidentDante Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Big Daddy figuren er ganske kul. Borren knakk heldigvis ikke og den er ganske tung. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Nå bestilte jeg den vanlige, fordi jeg trodde den tinnboksen var sånn tilleggsgreie.. er det det? For den var mye billigere... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå bestilte jeg den vanlige, fordi jeg trodde den tinnboksen var sånn tilleggsgreie.. er det det? For den var mye billigere... Førsteopplaget av den vanlige utgaven av Bioshock ble sendt ut med metallcover, altså det samme som er i collectors edition boksen. Det kan nå hende at noen butikker fortsatt sitter på denne utgaven, men de fleste jeg har sett nå av vanlig utgave har vanlig plastikkover. Vil selv anbefale Collectors edition, musikkCD'en, den ekstra DVDen, Big Daddy figuren og metallkover er verd den ekstra prisen. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 æsj.. for nå har jeg bestilt plastikkcover-utgaven... Søren... Men er det så viktig med en liten figur, CD og dvd? Spillet er vel det samme? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 æsj.. for nå har jeg bestilt plastikkcover-utgaven... Søren... Men er det så viktig med en liten figur, CD og dvd? Spillet er vel det samme? Spillet er helt det samme, så ingenting å frykte. Collectors edition er for akkurat oss som liker teite samle utgaver av ting, jo større bokser jo bedre! Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Åja.. Jeg bestilte spillet fra Amazon i england for 270 kroner, men der hadde de ikke Collectors edition så jeg så på CDON.COM og der kosta den 670 spenn, og det var aaalt for dyrt i utgangspunktet.. Så jeg angrer ikke... Men den CDen hadde vært litt tøft ha... Er det den jazzmusikken i bakrunnen og sånt? Kan man kjøpe den noen andre steder også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå