Refi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) dvd-rommen vil ikke lese noen plater, bortsett fra noen få ganger etter jeg har prøvd mange ganger!! Dvd rommen heter : RW DVD+R DL DVD MULTI RECORDER COMPACT DISC RE WRITABLE ULTA SPEED. Tror jeg , hvertfall det som står der. Noen som skjønner dette eller har hatt det samme problemmet? jeg har dette HK: ASRock CONROEXFIRE-ESATA2 Socket 775 http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&plid=96557 . Og har vista Ultimate. Blir glad for alle svar! Endret 21. februar 2008 av manidress Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan kanskje være greit å prøve med en ny, om den ikke leser plater. De koster ikke mer enn 200kr uansett. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Søk litt på google og finn firmware/driver oppdatering på DVD rommen din Lenke til kommentar
Refi Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Fikk den til å virke nå, jeg installerte vista 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå