Gå til innhold

Valg av minne? på ny maskin..

HEE

Anbefalte innlegg

hej jeg sliter med og velge minne..

hovedkortet de skal brukes på er et

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6, AMD 790FX, DDR2

Jeg vurderer

Mushkin XP2-8000 4096

Og

GeIL Black Dragon 4 GB DDR2-800

Har hatt geil før.. hørt mye bra om dem..

mushkin er vist knall minne har jeg hørt.. alltid hatt lyst og prøve dem ;) hehe..

noen inspill her? ang desse ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hej igjen.. :) hva med desse brikkene her?

https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97587

passer de bra til denne hovedkortet?

renger er rask svar.. vurderer og bestille idag..

https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92492 jeg tror disse ville hvert bedre. de jegh ar lyst til å kjøpe. er bedre timings også. og bare 100 kr dyrere.

oki takker for svar..;) skal over klokke litt;) serru.. ikke mye.. og så mye minne brikker og velge i! huff et hav der jo!

Lenke til kommentar

Jeg har i alle fall kun positive erfaringer med Mushkin, jeg hadde aldri prøvd Mushkin før og ble positivt overrasket. For det første, de så tøffe ut noe som også er bra. :) De er stabile og greie, har kun klokket de bittelitt. Har ikke startet med seriøs klokking enda grunnet dårlig kjøling på cpuen. Når jeg får skaffet ny kjøleblokk til cpuen skal jeg klokke sikkelig i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg har i alle fall kun positive erfaringer med Mushkin, jeg hadde aldri prøvd Mushkin før og ble positivt overrasket. For det første, de så tøffe ut noe som også er bra. :) De er stabile og greie, har kun klokket de bittelitt. Har ikke startet med seriøs klokking enda grunnet dårlig kjøling på cpuen. Når jeg får skaffet ny kjøleblokk til cpuen skal jeg klokke sikkelig i alle fall.

ja de ser tøffe ut.. men skal bare klokke litt jeg og;) vil bare ha litt og gå på:) hehe;) tror det blir slik ;) gjeren flere inspill med like systemer og slik ?

Lenke til kommentar

Blir enklere seinere med 2x2 brikker nå, satt et Mushkin PC8000 sett i mi 790FX maskin i uka, 790 korta er med "native" støtte for 1066MHz RAM (til de prosessorene som ikke er i butikken enda). Har to AMD maskiner i gang og har PC8000 Mushkin (2x2) til ei og Cruicial PC8500 (1x2) BallistiX på nr. to.

Må forske mer i Bios for og få mer fart på minnet (står til PC6400 der), har øka FSB til 275, for og få 3,2GHz ut av min 5000+ BE på ei av de.

Lenke til kommentar
Det er i alle fall skikkelige brikker du har kjøpt. Mushkin er saker. :D

takker;)

hadde litt lyst på red line brikker men.. de var litt dyre;)

oand btw netshop.no er virkelig en bra nettshopbutikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...