Xazz Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hei! Tenkte å koble en trådløs switch til netopia ruteren min fra Nextgentel.. Jeg trenger trådløst lan til min bærbare og 2 andre stasjonære på switch. Er det noen som vet om det kan oppstå noen konflikter ved å bruke denne: 3Com OfficeConnect Wireless Cable/DSL - 3CRWE52196-ME Det er vel bare å slå av alt som har med firewall,DHCP etc. å gjøre? mvh. Xanoo Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hei! Tenkte å koble en trådløs switch til netopia ruteren min fra Nextgentel.. Jeg trenger trådløst lan til min bærbare og 2 andre stasjonære på switch. Er det noen som vet om det kan oppstå noen konflikter ved å bruke denne: 3Com OfficeConnect Wireless Cable/DSL - 3CRWE52196-ME Det er vel bare å slå av alt som har med firewall,DHCP etc. å gjøre? mvh. Xanoo Fungerer greit. har denne konfigen selv. Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Fungerer fint her også Bare at jeg har 3CRWE51196-ME . Vet egentlig ikke om forskjellen på disse. Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Fungerer fint her og... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå