Rmx91 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For litt over et halvt år sia tror jeg jeg gjorde noe dumt..jeg Bytta en Yamaha Aerox 06 med en Suzuki RMX 05(2000kr i mellomlegg fra han ) ..da jeg så på RMX-en så den fin ut i farta..men da jeg så litt nermere så var flere skruer bytta ut med stripps,svanehalsen velig rusta.Rusta var det mange plasser..det første jeg måtte gjøre var å skifte clutch wire.. Var dette et dårlig ellr bra bytte? ( har fiksa på RMX-en litt,så viss noen vil bytte så si ifra) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For litt over et halvt år sia tror jeg jeg gjorde noe dumt..jeg Bytta en Yamaha Aerox 06 med en Suzuki RMX 05(2000kr i mellomlegg fra han ) ..da jeg så på RMX-en så den fin ut i farta..men da jeg så litt nermere så var flere skruer bytta ut med stripps,svanehalsen velig rusta.Rusta var det mange plasser..det første jeg måtte gjøre var å skifte clutch wire.. Var dette et dårlig ellr bra bytte? ( har fiksa på RMX-en litt,så viss noen vil bytte så si ifra) Personlig vile jeg ikke ha gjort det byttet, tror kanskje du skulle ha sett litt mer på rmx-en før du bytta. Suzuki er jo kvalitet, det er jo også Yamaha. Rmx-en går ikke noe særlig uten at du må trimme den men scootern går litt bedre orginalt. Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 ja veit det..men seff..litt fiksing på rmx-en til , så er det en flott sykkel..men er penger i det..å har jo tapt mye penger på byttet..menmen..får leve med det hehe Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gylden regel #1: Sjekk nøyaktig hva det er du kjøper/bytter til deg. Gylden regel #2: Spør her på forumet Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg var ung å dum hehe..men har lært av mine feil Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jaja.. men er forskjell på scooter og girmoped, trøst deg med at du fekk litt meir spenning:P Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 hehe ^^ jo det er sant å litt mer jobb Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikkje jobb, meir kjærleik til mopeden!! Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 hehe..jo sant det og men er ikke den som kan mest sånn mekanisk , så tror jeg prøver å selge den evt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå