ATi-Radeon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei Bærbare pcen min vil ikke slå seg på lengere enn at den kommer til "Konfigurering av oppdateringer trinn 3 av 3, 0 % fullført. Ikke slå av datamaskinen." så slår den av seg selv. Jeg har en acer laptop med Windows vista på takker for alle hjelp jeg kan få! TAKK:) Endret 21. februar 2008 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei Bærbare pcen min vil ikke slå seg på lengere enn at den kommer til "Konfigurering av oppdateringer trinn 3 av 3, 0 % fullført. Ikke slå av datamaskinen." så slår den av seg selv. Jeg har en acer laptop med Windows vista på takker for alle hjelp jeg kan få! TAKK:) Prøv å starte den i sikker modus, F8 under oppstart og still den tilbake til en dag det funka: Start > Alle programmer > tilbehør > systemverktøy > systemgjennoppretting. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 takk, men det funka ikke akkurat. trykte på f8, velgt systemgjenopprettning elrno. så tok det en stund, etter når det ble ferdig så slo pcen seg av. Så kom det konfigurerer oppdateringer 0% fullført igjen... hmm, flere forslag? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Trykk F8, Velg Sikker Modus. Så når PC starter velger du QUOTE(ATi-Radeon @ 21/02-2008 : 19:01) * Hei Bærbare pcen min vil ikke slå seg på lengere enn at den kommer til "Konfigurering av oppdateringer trinn 3 av 3, 0 % fullført. Ikke slå av datamaskinen." så slår den av seg selv. Jeg har en acer laptop med Windows vista på takker for alle hjelp jeg kan få! TAKK:) Prøv å starte den i sikker modus, F8 under oppstart og still den tilbake til en dag det funka: Start > Alle programmer > tilbehør > systemverktøy > systemgjennoppretting. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Har prøvd det også sjø, men kommer alltid til det konfigurering av oppdatering Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Begynner å haste å få fikset det:) så hjelp har vært kjekt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå