cencer77 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sjekk den linken her: http://support.microsoft.com/kb/916595/no Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ok, da tror jeg skal prøve det. Har jo vært ett forsøk. Men reagerer ikke dataen på vis det er kun 1 GB igjen etter jeg har tatt ut en, det skjer ikke noe da? Det kan hende bios varsler deg i oppstarten om forandringer i minnemengde, og at du må trykke en eller annen f-knapp for å fortsette. Utover det skjer det ingen ting Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Har fått tatt ut Ram brikkene, men hvordan setter jeg dem inn igjen ? Jeg tør ikke å sette dem inn med makt, jeg greier å sette dem slik at den er i sporet bare den står litt opp Edit. Fikk det til Endret 24. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja, nå ser det ut til at det fungerer med en brikke. Betyr det da den ene er defekt? Må jeg kjøpe en ny Ram brikke? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om det fungerer med en brikke, så er nok den ene deffekt. Da kan du bare kjøpe deg en ny tilsvarende :-) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe, nå fungerer det Nå har jeg ikke fått BLuescreen;) Men jeg byttet bare brikkene i forskjellige slot, så jeg bare switchet dem Noen som vet hvorfor ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan være noe så enkelt som dårlig kontakt. For å være helt sikker, last ned MEMTEST 86, brenn den på en cd. Du booter opp med denne, og lar den f.eks gå over natta. Da vil du se om du får fortsatt får feil. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Er det nødvendig? Så det kan være så enkelt som dårlig kontakt, vil man få bluescreen av det? Lurer uansett på om jeg skal oppgradere RAMen litt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Nå fikk jeg problemet igjen faktisk, men det har jo gått nesten 8 timer siden jeg ikke har fått det. Kanskje den RAM brikken nr 2 er defekt siden jeg satte i den for 2 timer siden. Så jeg må vel kjøpe ny. Når jeg starter opp maskinen på nytt, så får jeg en boks med at Windows ble gjennopprettet pga en uventet avsluttning. Så går jeg på detaljer så ser jeg dette: Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\WINDOWS\Minidump\Mini022408-02.dmp C:\Users\Joachim\AppData\Local\Temp\WER-167685-0.sysdata.xml C:\Users\Joachim\AppData\Local\Temp\WERB1D1.tmp.version.txt Hva er det ? Endret 24. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå