Double_j Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Halla! Min Nokia E65 skal inn til service og i mellomtiden trenger jeg en billig drittmobil som kan lese Micro SD 2gb....problemet er jo at folk selger brukte mobiler så sinnsykt overpriset at det ikke er morro en gang! Jeg ønsker max å gi 500 kr (helst billigere) for en backup-tlf i dette tilfellet. At den skal lese micro SD er ikke must men syns likevell at folk generelt priser sine brukte mobiler litt vell høyt. Har kikket på Qxl, Finn.no, Bruktmarked +++ og noe av det laveste prisene jeg fant var på 800,- cash for en BRUKT mobil. Hvor kan jeg finne BILLIGE brukte mobiler? Er det bare et inntrykk jeg har laget eller er brukte mobiler vell HØYT priset? Har inntrykk av at noen er vell optimistiske Er jeg helt på jordet i min vurdering? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Ikke opprett doble tråder, og prøv i det minste å treffe rett kategori med minst en av dem når to like tråder først opprettes - sjansen er tross alt dobbelt så stor med to tråder... Denne må imidlertid flyttes til riktig kategori. Endret 21. februar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nokia 1208: kr 405,- https://prisguiden.no/product.php?pro...iew=productinfo Eller en litt bedre telefon: Sony Ericsson T250i: kr 809,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338041 Lenke til kommentar
Double_j Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Men kjære moderator, Haraldson, jeg ville skape en debatt på Forbruker-siden, om vi som forbrukere som videreselger mobilen til "fantasipriser"...lurer IKKE på hvilken mobil jeg skal velge, har trossalt eid en del mobiltlf! Les hele innlegget, ikke bare overskriften Derfor ønsker jeg at du nå flytter tilbake denne til kategorien om Forbrukere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal ikke være lett. Flyttes tilbake. Kunne ønske meg en litt bedre formulering i førsteinnlegget, så det ble enda litt tydeligere hva det er du vil. Lenke til kommentar
ledats Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du kan få kjøpe min SE K800i for 500,- pluss frakt. To år gammel, pent brukt men høytaleren funker ikke. Ellers virker den. Venter på min Nokia N82 skal komme, så skal kvitte meg med SE'en. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Må nesten si meg enig med trådstarter. Brukte mobiler selges ofte til blodpris. Det blir for dumt når prisen er høyere enn laveste pris i prisguiden eller tilsvarer noe som kunne vært et godt tilbud fra en butikk. Men jeg antar det foregår mye bak teppet i form av pruting o.l., og at de som postes til fornuftige priser selges raskt. Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Enig med trådstarter. Har sjekket bruktbørser og synes det er utrolig hva folk forlanger for enkle telefoner som har vært brukt i et år. Jeg forsøker å finne en enkel Nokia som kan ta imot mms og har et enkelt kamera. Neida, selv telefoner med masse riper skal man ha over kr 1000 for. Lenke til kommentar
Double_j Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Ser at overskriften er en del missvisende og jeg endrer da overskriften til "Griske bruktselgere?" Den nye tråden blir da å finne under samme kategori som nå Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er vel uansett markedet som rår. De som selger for dyrt lurer bare seg selv. Jeg har selv fått tak i meget gode telefontilbud her på bruktmarkedet. F.eks. en splitterny E50 ifjor uten operatørlås for 800,- Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Om folk kjøper til høye priser, så klart folk prøver seg. Kjøperne som styrer bruktpris markedet, ikke selgeren. Lenke til kommentar
mymistake Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Billigste nye mobilene finner du gjerne på Clas Ohlson. De er strippet for egenskaper, og de billigste koster ca 300 kr. Obs, Motorola F3 er UBRUKELIG på SMS. En venninne har den, og ønsker den ditt pepper'n gror. Lekker å se på, men det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå