Gå til innhold

Koble 5.1 anlegg til laptop

Niram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema har ikkje nettbutikk diverre, dessutan kan det være lurt å ta ein telefon først og høyre at det faktisk stemmer med biletet. Det står "hann/hann" under og litt diffust bilete, kan være greit å sjekke opp. Det er sjølvsagt om du har ein butikk i nærleiken, ellers er det litt værre. Komplett har jo brevpost og kan sende for ikkje så dyr pris, men dei hadde ikkje det du treng diverre.

Kabelen er ikkje sendt så du får avbestillt altså? Det var godt. :)

Edit: Sjå her, eg fant på Clas Ohlson, den sto heilt øverst på lista. http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21905421.

Der har du beskrivelse og som stemmer.

"Optisk fiberkabel

for enheter med 3,5 mm kontakt, f.eks. bærbar minidisc, walkman etc. Lengde 1,5 m."

Har du Clas Ohlson i nærleiken kan du kjøpe den, ellers har dei og nettbutikk.

Edit2: Ikkje gløym å kome med tilbakemelding på om dette fungerer då. ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hadde bestilt den andre gjennom en kamerat av meg, så han kan enkelt fjerne den fra bestillingen i morgen! Det går så fint atte. Men er det lettere å skaffe den andre kabelen med en slik overgang? Kan like gjerne gjøre det, hvis det kan skaffes fra en av de større nettbutikkene.

Beklager at jeg ikke klarer å finne fram til ting selv, men har så dårlig peiling på akkurat dette med kabler :blush:

edit: Herlig!! Da bestiller jeg right away : ) Har ikke clas ohlson i nærheten, så blir bestilling fra nett : )

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sånn! Da har jeg endelig mottatt kabelen etter litt kluss i leveringen fra Clas Ohlson's nettbutikk! HELDIGVIS fikk jeg den før TG08, for det låter som en drøm!

Kabelen fungerer helt utmerket! Tuuusen takk Zeph :- )

edit: Sorry for dobbeltpost

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...