mESA Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dekselet bakpå mobilen har knekt av en liten del som gjør at den ikke henger fast i mobilen. Må derfor ha den teipet. Ikke spesiellt pent. Noen som vet hvor man kan kjøpe nytt deksel? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dekselet bakpå mobilen har knekt av en liten del som gjør at den ikke henger fast i mobilen. Må derfor ha den teipet. Ikke spesiellt pent. Noen som vet hvor man kan kjøpe nytt deksel? Let litt på Ebay. Det er alltid en eller annen fra Hong-kong som har billiger reservedeler. De gangene jeg har benyttet meg av dette har det alltid fungert kjapt, billig og sikkert! Tobias Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har no lett på ebay, virker som de har en annen type P4350 i USA:o Formen på dekselet passer ikke trur jeg :o Men kan prøve, det var ikke så mye penger et deksel kostet. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du kan ikke bruke det dekselet! Amerikanske Touch (Sprint Touch) er ikke helt lik den vi har her. Bla. er kameradelen ikke i samme posisjon som den som selges i europa. Det du skal se etter er GSM versjonen. Her er deksler. Husk å sjekk om det er til CDMA eller GSM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå