Gå til innhold

Advarsel til alle med 8800gts 320mb mot nyeste nVidia driver

Infite

Anbefalte innlegg

Har leitet lenge på nettet spurt rundt på forum osv, da jeg hadde problemer med og kjøre crysis, det viste seg at ikke det bare var i crysis maskina låste seg, men i andre spill som cs:s også, men all søking var uten hell, jeg ble veldig oppgitt, så tenkte jeg, hvorfor ikke prøve en eldre driver, det skader jo ikke, så jeg "oppgraderte" driveren min fra 169.21 (nyeste idag 21.02.08) til 97.92 altså en eldre driver, og så langt har jeg ikke hatt noe problemer, hverken med crysis eller cs:s.

Følte bare for og del min erfaring med diskusjon.no siden jeg selv ble ganske fortvila.

Håper at også andre kan få nytte av denne erfaringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå et problem med 8800GT mht spill. Når jeg spiller, på random tidspunkter, låser bildet seg.

- Skjermdriveren sluttet å virke, og har nå blitt gjenopprettet

Prøver nå desperat å prøve andre/eldre drivere, men er ikke alltid like lett å installere med vista ved min side.

Hvor kan jeg finne og laste ned eldre drivere. Har prøvd guru3d.com

Lenke til kommentar

Har holdt på i nesten hele dag på å finne ut av dette problemet jeg har. Mitt problem er at skjermdriveren slutter. Den spesielle filen som ødeleger alt heter:

nvlddmkm

Har lest på en del forumer på nettet. Det ser ut til at dette er en "sykdom" som verken nvidia eller microsoft kan rette opp i :mad:

Hva burde jeg gjøre nå? Jeg bygde PC-en min for noen dager siden. Burde jeg prøve å få et nytt skjermkort? For jeg kan bare spille Crysis i 5-10min før det klikker. (og andre spill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...