Gå til innhold

iPhone Vs. LG KU990

-Tommy

Anbefalte innlegg

gps på iphone? fins det da?

Nei, ikke atm. Det som er mulig med Google Maps er at den kooridnerer via basestasjoner og finner ut cirka hvor du er (Dvs, jeg bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg og jeg fikk en runding på 4-5 km der jeg skulle være innenfor, noe som stemte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må være registert på AT&T abonnementet om du skal få noensomhelst garanti på iPhone i USA.

I beg to differ... :)

Min første telefon sluttet å svare på touch, og ble dermed noe amputert. Sendte den tilbake til Applestoren den var kjøpt på og fikk den byttet uten noe om og men. Hadde da selvfølgelig kopi av kjøpskvittering.

-KJ

Lenke til kommentar
Du må være registert på AT&T abonnementet om du skal få noensomhelst garanti på iPhone i USA.

I beg to differ... :)

Min første telefon sluttet å svare på touch, og ble dermed noe amputert. Sendte den tilbake til Applestoren den var kjøpt på og fikk den byttet uten noe om og men. Hadde da selvfølgelig kopi av kjøpskvittering.

-KJ

Seriøst? Det var ikke verre?

Lenke til kommentar

Niks. Kan jo ikke garantere for at alle vil oppleve at det er like enkelt, men min erfaring var nå en gang dette.

Har opplevd større motvilje hos norske mobilsjapper for å si det sånn. (Telefoner som er opplagt defekte ved kjøp som butikken nekter å omlevere...)

-KJ

Lenke til kommentar

2 ting jeg ikke helt skjønner her

1- hvorfor i det hele tatt folk kjøper iphone i dag!!!

2- hvorfor det må fåregå på e-bay. Det ligger jo på 100vis av disse greiene til salgs brukt på nett her hjemme av folk som vil kvitte seg med dem

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

grunnen til at folk bruker ebay er jo at det er mye billigere enn det som ligger på finn/qxl.

jeg forstår kjempe godt hvorfor folk kjøper en iPhone! kanonmobil som du aldri går lei av!

edit: skriveleif's

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
grunnen til at folk bruker ebay er jo at det er mye billigere enn det som ligger på finn/qxl.

jeg fortår kjempe godt hvorfor folk kjøper wn iPhone! kanonmobil som du aldri går lei av!

Hvorfor er det så mange annonser ute på finn.no? Søk etter LG sin telefon og du finner noen få, men IPhone finner du flere sider.

Det finnes også en del selgere som kjøper de og selger de her i Norge, men det er mange utenom de også.

"Selger min 2 uker gamle IPhone" er det mange av.

Lenke til kommentar

joda, jeg vet bare som mobilinteresert jeg er at iphone aldri har fristet

Å det hjelper jo på at de jeg kjenner som har/har hatt denne telefonen ikke er fornøyd og vil/har solgt den....

Jeg skjønner ærlig talt ikke HYPEN denne telefonen har fått..

Lenke til kommentar
joda, jeg vet bare som mobilinteresert jeg er at iphone aldri har fristet

Å det hjelper jo på at de jeg kjenner som har/har hatt denne telefonen ikke er fornøyd og vil/har solgt den....

Jeg skjønner ærlig talt ikke HYPEN denne telefonen har fått..

Sikkert derfor det ligger såpass mange annonser ute på Finn.no.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange annonser ute på finn.no? Søk etter LG sin telefon og du finner noen få, men IPhone finner du flere sider.

Det finnes også en del selgere som kjøper de og selger de her i Norge, men det er mange utenom de også.

"Selger min 2 uker gamle IPhone" er det mange av.

Tror du dette kan skyldes at de faktisk ikke kan kjøpes gjennom normale kanaler, og derfor heller ikke kan prøve dem ut før de kjøper en?

Jeg skal ikke si noe sikkert hverken fra eller til om årsaken til det ene eller andre, da jeg kun vet hvordan jeg oppfatter ting, men jeg synes det blir noe søkt å bruke antallet telefoner på qxl som argument for om telefonen er bra eller ikke.

Jeg baserer min oppfattelse av telefonen på bruk over lengre tid.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...