GSP<3 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 du får jo nesten kjøpt 2 iphones for den prisen 1 iphone kommer til å koste i norge. så en stor krise er det jo ikke Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har selv vippet frem og tilbake mellom disse to telefonene. Ser ut som jeg velger LG sin telefon. Den har de funskjonene som jeg trenger. Altså litt musikk/film på bussen frem og tilbake til jobb, enkel å bruke. IPhone virker bra, men det som stopper meg er garantien. Jeg hadde blitt svært skuffet om jeg fikk en telefon som var noe galt med som jeg ikke kunne gjøre noe med. Vi snakker tross alt om mange tusen kroner her, og det hadde vært surt om jeg fikk en defekt telefon. Det skal også være problemer å motta/sende MMS, og så er det greit med et skikkelig kamera i mobilen som LG har. Garantien har mest og si i dette tilfelle da begge telefonene virker veldige bra. Endret 1. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du kan kjøre ZiPhone på iphonen din, hvis den er ødelagt eller hva som helst, så Virginizer den hele telefonen din på en måte. Så kan du sende den inn til apple, og få fiksa den, ev.t ny på garantien Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 KU990 med stort minnekort er mye bedre på ale måter enn en iPhone.. pluss at du slipper å bli stemplet som er trend tulling Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Garantien har mest og si i dette tilfelle da begge telefonene virker veldige bra. får jo ikke garanti på en iPhone:P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har den en bedre skjerm som kan registrere flere ting samtidig? Har den ett enormt community som fokuserer på ene og alene den enheten, derav slipper haug etter haug med programvare? Jeg føler ikke at jeg blir stemplet som en trendhore med min iPhone. Er det fordi man har noe som ikke er tilgjengelig her til lands man blir det, eller fordi det er ett eple i sølv bakpå enheten? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du kan kjøre ZiPhone på iphonen din, hvis den er ødelagt eller hva som helst, så Virginizer den hele telefonen din på en måte.Så kan du sende den inn til apple, og få fiksa den, ev.t ny på garantien Kan bekrefte at dette virket for min del. Skjermen kveldet på min første telefon og jeg fikk den byttet. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 KU990 med stort minnekort er mye bedre på ale måter enn en iPhone.. pluss at du slipper å bli stemplet som er trend tulling Tyder på at du enten har spesielle behov som iPhone ikke dekker eller snakker om en telefon du ikke har prøvd / skjønt skikkelig. -KJ Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Smak og behag. Behov og bruk. Alder og kjønn. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 KU990 med stort minnekort er mye bedre på ale måter enn en iPhone.. pluss at du slipper å bli stemplet som er trend tulling Tyder på at du enten har spesielle behov som iPhone ikke dekker eller snakker om en telefon du ikke har prøvd / skjønt skikkelig. -KJ Ja jeg kan ikke bruke iPhone ettersom den ikke har 3g eller MMS sender mye bilder til sjefen osv mens jeg er på jobb.. mangel på bra kamera og blitz er også en ting som gjør den ubruklig for meg er en god grun til at jeg kjøpte en KU990 og ikke en trendPhone.. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 KU990 med stort minnekort er mye bedre på ale måter enn en iPhone.. pluss at du slipper å bli stemplet som er trend tulling Tyder på at du enten har spesielle behov som iPhone ikke dekker eller snakker om en telefon du ikke har prøvd / skjønt skikkelig. -KJ Ja jeg kan ikke bruke iPhone ettersom den ikke har 3g eller MMS sender mye bilder til sjefen osv mens jeg er på jobb.. mangel på bra kamera og blitz er også en ting som gjør den ubruklig for meg er en god grun til at jeg kjøpte en KU990 og ikke en trendPhone.. Ser du på innlegget mitt over så ser du litt visdomsord når det gjelder valg av ting. Er egentlig helt enig med KJ. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du kan kjøre ZiPhone på iphonen din, hvis den er ødelagt eller hva som helst, så Virginizer den hele telefonen din på en måte.Så kan du sende den inn til apple, og få fiksa den, ev.t ny på garantien ZiPhone fikser ikke alt (Jeg har bricked bluetooth og wi-fi, + problemer med at jeg ikke hører folk ringer når den er i standby), den kan heller ikke leveres inn igjen med mindre du har signert en kontrakt, med eksempelvis AT&T (Garantien gjelder ikke). Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du må være registert på AT&T abonnementet om du skal få noensomhelst garanti på iPhone i USA. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det blir en LG KU990 på meg, skal hente den nå etterpå Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mangelen på garanti har sinnsykt mye å si. Jobber i tele butikk, og da ser man virkelig hvor mye problemer man faktisk har på telefoner, selv erfarer jeg det med mange av de telefonene jeg har hatt. Er jo bare til å kaste en Iphone hvis du får problemer med den. Lenke til kommentar
rmje Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei, Noen som vet om man kan få norsk tastatur til Iphone. Planlegger å kjøpe på ebay. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Norsk tastatur kan man få til iPhone ja. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mangelen på garanti har sinnsykt mye å si. Jobber i tele butikk, og da ser man virkelig hvor mye problemer man faktisk har på telefoner, selv erfarer jeg det med mange av de telefonene jeg har hatt. Er jo bare til å kaste en Iphone hvis du får problemer med den. Helt enig. Betale tusenvis av kroner for en mobil uten garanti kan ikke være gøy. Lenke til kommentar
rmje Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet om GPS'n er bra på Iphone. Kan man laste ned kart og legge inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå