Gå til innhold

iPhone Vs. LG KU990


-Tommy

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal kjøpe meg ny mobil i nærmeste fremtid og har kommet fram til at jeg enten skal ha LG KU990 eller iPhone. Men er litt usikker på hvilken av de jeg skal velge.

 

Hadde vært hyggelig vis noen som har enten en eller begge av disse telefonene kunne fortalt litt om ulemper og fordeler med telefonen :)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone er vel enda bedre å se film på siden den har høyere oppløsning og større skjermflate. Ellers blir det feil å stemple iPhone som "morro-mobil". Den kan utføre mange seriøse oppgaver som KU990 bare kan drømme om. Den er også et bedre valg for fremtiden hvis man setter pris på å installere nyttige applikasjoner. Ville bare anbefalt KU990 om kamera og java var ekstremt viktig, og man tåler at telefonen er treg.

Lenke til kommentar

Du må da si at spesifikasjonsmessig så er LG'n rimelig mye bedre enn iPhone? (annet enn skjermen og multitouch). Det er vel samtidig mye lettere å ha en iPhone som en "morro" telefon både mtp. alle programmene som er lagd /blir lagd, og hvordan den gjør alt med en eller annen form for visuell tilfredsstillelse? :)

Såklart kan den bli like jobb-ish som både WM6 og Symbian, men det er vel ikke derfor man kjøper en iPhone?

Lenke til kommentar

"Den kan utføre mange seriøse oppgaver som KU990 bare kan drømme om."

 

Nå måtte jeg le litt.. :p Om vi skal sette opp en liste om over ting begge telefoner kan drømme om, tror jeg nok KU990 ligger et hakk foran Viewty :thumbup:

 

5MPX kamera

120FPS video (video i det hele tattXD)

Trykkfølsom skjerm (ja, det er bedre enn berøring;) )

3G

HSDPA

Videotelefoni

 

 

Og JA, jeg vet at iPhone har WiFi, men jeg har laptop^^

Lenke til kommentar
"Den kan utføre mange seriøse oppgaver som KU990 bare kan drømme om."

 

Nå måtte jeg le litt.. :p Om vi skal sette opp en liste om over ting begge telefoner kan drømme om, tror jeg nok KU990 ligger et hakk foran Viewty :thumbup:

 

5MPX kamera

120FPS video (video i det hele tattXD)

Trykkfølsom skjerm (ja, det er bedre enn berøring;) )

3G

HSDPA

Videotelefoni

 

 

Og JA, jeg vet at iPhone har WiFi, men jeg har laptop^^

Lenke til kommentar
Nå måtte jeg le litt.. :p Om vi skal sette opp en liste om over ting begge telefoner kan drømme om, tror jeg nok KU990 ligger et hakk foran Viewty :thumbup:

Du mener vel foran iPhone?

 

Men heller mer og mer over på iPhone. Det er jo selvfølgelig store pluss at KU990 har HSDPA og bedre kamera osv. men jeg må ærlig innrømme at Wlan og 16GB minne frister mer.

 

Men skal ta meg en tur ned på Elkjøp og teste ut Viewty.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Mitt valg falt på iPhone, mottar den innen få dager.

Grunnen til at valget falt på iPhone er nok fordi

den rett og slett virka mer tiltalende for meg.

Den har sine mangler, men også sine sterke sider.

Akkurat som viewty. Så det er egentlig smak og behag bare.

 

Begge telefonene har sine gode sider og sine små ulemper,

kommer helt an på hvilke ting man prioriterer når man

først vil kjøpe seg en ny telefon.

Lenke til kommentar
Og JA, jeg vet at iPhone har WiFi, men jeg har laptop^^

 

Regner med at du har en laptop med Windows, siden du sier det... Jeg har prøvd begge, og iPhone er definitivt best i bruk. Skjermen er veldig fin og skarp. Og den er en fryd å bruke pga. OS X. Prøv en iPod Touch hvis du vil få deg et inntrykk av hvordan menysystemet er.

 

Og ja, jeg har mac.

Lenke til kommentar
"Den kan utføre mange seriøse oppgaver som KU990 bare kan drømme om."

 

Nå måtte jeg le litt.. :p Om vi skal sette opp en liste om over ting begge telefoner kan drømme om, tror jeg nok KU990 ligger et hakk foran Viewty :thumbup:

 

5MPX kamera

120FPS video (video i det hele tattXD)

Trykkfølsom skjerm (ja, det er bedre enn berøring;) )

3G

HSDPA

Videotelefoni

 

 

Og JA, jeg vet at iPhone har WiFi, men jeg har laptop^^

 

Blir jo det samme som jeg skal si "og ja, jeg har digitalkamera".

Lenke til kommentar
Andynator: ser ikke mye vits å vente til den kommer til norge, kommer til å koste rundt 6-8 tusen uten abb.

 

Er ikke så redd prisen om den funker som den skal og jeg kan sende den ifra meg til service uten å sitte med halen mellom beina ;-)

 

litt off-topic: har du hatt alle de mobilene i signaturen? :O

Yes, mange før det igjen også men husker ikke alle sammen(i alle fall en siemens med 4 farger hehe og sony t68i? ++++)

men måtte starte et sted :-)

 

hmm...ene svaret havnet "inni der en plass" det andre der det skulle...beklager det

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Hva hvis noe skjer med Iphonen din da? Hva gjør du da? :hmm:

Du har ikke noen garanti på den, når den er hacket. Jeg sier ikke at iPhone ikke er bra, sier bare at deter ikke så lurt med iPhone siden de ikke markedsfører den i Norge.

 

Den hadde selvfølgelig vært mye mer interresant om den hadde blitt solgt her.

 

Enig, hadde aldri kjøpt en iphone før både den biten og spesifikasjonsbiten hadde blitt haugevis bedre...

skeptisk skeptisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...