Elektro Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei. Lurte på å kjøpe spill fra USA til PS3 og XBOX 360. Men spillene har versjonen NTSC mot PAl som er i Norge. Er ganske nybegynner innenfor dette, og sikkert mange som får seg en god latter. MEN - kan man bruke NTSC-spill kjøpt i utlandet på PS3-konsoller eller XBOX 360- maskiner kjøpt i Norge? Mvh Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 PS3 spill kjøpt i utlandet funker på norske PS3 maskiner ja. Alle utenlandske Xbox 360 spill fungerer derimot ikke på norske konsoller. Tror det finnes en liste på internett over dette. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg ser ikke problemet med NTSC og PAL signaler pr. i dag. Alle TV'er tar begge signaler i dag...? Eller tenkte du på soner; da er PS3 ganske internasjonalt hvertfall (IKKE filmer). Har ikke 360 så jeg kan ikke uttale meg så mye om den saken. Endret 21. februar 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå