Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Honda Civic GX

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Honda, som er annerkjent for og lage raske biler, sykkler og før i tiden også fly, er nå også.....grønn.....

Honda Civic GX:

Denne bilen er allerede kåret til den grønneste bilen i 2008...og dette er 2 mnd etter året er påstartet...DAMN...effektivt av Honda, som forventet.

Bilen er kåret av The American Council for an Energy-Efficient Economy (ACEEE).

Honda Civic GX:

Specs:

Bilen er drevet av natur gass, og Honda har med denne bilen en uslåelig rekke på 8 år som konge på tronen, og 7vende året på rad hvor Honda har alle 4 topp plassene i denne kåringen.

Hvem sa at Japanerne bare lager bensin slukere???

2007_civic_gx.jpg

Kilde, bilde og press release:

http://www.thetorquereport.com/2008/02/hon...rned_the_t.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem sa at japanere lager bensinslukere i det hele tatt ..? :p

Uansett, Honda er et merke jeg har stor sansen for. Fantastisk kvalitet, stilig design og skikkelige motorer.

Edit :p: Uansett, Honda er et merke jeg ikke har sansen for IDETHELETATT. RÆVA kvalitet, GRUSOMT design og motorer stjålet fra barnevogner!

Lenke til kommentar
RÆVA kvalitet

Med unntak av Toyota, si meg et bilmerke som har dokumentert bedre driftssikkerhet og kvalitet enn Honda.

GRUSOMT design

Design er en smakssak. Personlig digger jeg Hondadesign. Nye Civic, S2000, 90-talls Legend for å nevne noen.

motorer stjålet fra barnevogner!

Sammen med BMW er det vel få bilprodusenter i verden som får så mye skryt, heder og ære for sin motorteknologi som Honda.

:)

Lenke til kommentar

Uansett, Honda er et merke jeg har stor sansen for. Fantastisk kvalitet, stilig design og skikkelige motorer.

Edit :p: Uansett, Honda er et merke jeg ikke har sansen for IDETHELETATT. RÆVA kvalitet, GRUSOMT design og motorer stjålet fra barnevogner!

for å si det rett ut , med sånne usanne å bunnløse argumenter - så driter du deg bare ut :p

Lenke til kommentar

for å si det rett ut , med sånne usanne å bunnløse argumenter - så driter du deg bare ut :p

Det driter vel jeg i! :p

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...