hans A Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er det markbar forskjell på disse 2 panasonic 42" plasmaene? TH-42PZ70 (Full-HD) TH-42PV70E (HD Ready) Skal brukes til film/TV. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 det er ikke veldig stor forskjell på de to, med full HD er bedre. Si takk Lenke til kommentar
hans A Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Har sett PZ70 i butikk. Og den skillte seg klart ut av plasma TV'ene. Men de hadde ingen andre panasonic plasmaer så man kunne sammenligne. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Å si at full HD er "bedre" sånn helt uten videre er tøv. De fleste vil ved normal bruk ikke se forskjell i det hele tatt på en 42" gitt at alt annet er likt. Det er mye annet det er bedre å bruke pengene på enn en full HD 42". Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har sett PZ70 i butikk. Og den skillte seg klart ut av plasma TV'ene.Men de hadde ingen andre panasonic plasmaer så man kunne sammenligne. Da markedsførte sikkert ikke den butikken Pioneer Til film og tv så tør jeg påstå at forskjellen ved full hd kontra hd-ready er minimalt. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg skulle enten ha PZ70 eller PV70 og dreit i pengeforskjellen. Jeg ville ha det som var best. PZ70 har ifølge en fyr som jobber på Siba på Liertoppen et antirefleksjonsfilter som gjør at bildet blir noe glørete. PV70 var ikke kornete i det hele tatt ved nedskalering fra 1080p til sin oppløsning (720p), og bildet med Blu-ray var bare helt utrolig imponerende! Jeg anser meg selv som noe over gjennomsnittet når det gjelder karakterisering av et godt bilde, og jeg kan bare ikke tenke meg et bedre kjøp en PV70. 9190 kr på AVHIFI.no!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Svaret er NEI. Iallefall til trådstarters bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå