Fruktkake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er 8 dager igjen jeg har å velge. IKT-servicefag eller data og elektronikk. Når det gjelder livet mitt kan jeg tenke meg å jobbe i Relacom eller noe lignende, jeg har ikke lyst til å være dataansvarlig i en bedrift og råtne der resten av livet mitt. En jobb i noe som Relacom virker spennende ettersom det kanskje blir litt jobbing i naturen og det er i det minste bevegelse. De sa man kunne ta ett år i data og elektronikk og så søke som lærling hos de (eller var det 2), eller man kunne gå ett år IKT og så ett år data og elektronikk. Da er jo valget ganske enkelt data og elektronikk, men jeg er ikke særlig interresert i den elektronikklæren vi har hatt på VG1 elektro. Vi har blitt lært om det grunnleggende og laget blinkekretser. Hvordan er det med data og elektronikk, er det slik hele tiden? Er IKT kjedelig, og hvilke muligheter har man i ettertid? Jeg sliter virkelig med dette valget. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 du har lenger tid å bestemme deg på Husker ikke helt fristen. Men du MÅ ha levert noe, altså et valg, før den 28 feb. så kan du endre den etterhvert, tror du har helt utti mars... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Relacom driver for det meste med Telekommunikasjon og for å bli telemontør må du gå data og elektronikk VG2 for så å gå ut i lære i telekommunikasjonsfaget . mvh exiztzor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå