Gå til innhold

Windows update

Anbefalte innlegg

Hei! :

Håper det er noen som kan hjelpe meg med ett problem jeg har fått. Har formatert min pc. Når jeg skal oppdatere på windows update så får jeg bare til svar at det finnes ingen oppdateringer, men jeg vet at det er mange oppdateringer. Jeg kjører Xp.pro som OS.

Znoken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- lastned en nyere versjon av IE, fra microsoft's hjemmeside

- Rekner med at du svarer "ja" på spørsmålet som kommer poppende opp når du går inn på Update siden (den om du vil installere et script eller hva det er)

Takk for svaret

Joda svarer ja på spørsmålet, men skal det ikke komme opp 2 ganger . Hos meg kommer det bare 1 gang. Har prøvd og laste ned en nyere versjon av IE men det hjalp meg dessverre ikke.

Lenke til kommentar

:D Til alle Dere som leser dette så er det Fredde sin feil at jeg har hatt problemer med windows update. Satt hjemme hos fredde for noen uker siden da han var inni biosen min og rotet og da låste maskinen seg dønn. For og få pc`n til og fungere igjen så måtte vi resette biosen og da stilte den seg tilbake til 2002. Så husk alle Dere som resetter biosen, husk og sjekk årstallet etterpå. Lærer no nytt vær dag vett dere.

Fredde og jeg har ihvertfall lært no nytt idag. :woot:

Takk til Dere som tok Dere bryet og svare meg.

Ha en fin helg alle sammen :o

Znoken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...