Znoken Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei! : Håper det er noen som kan hjelpe meg med ett problem jeg har fått. Har formatert min pc. Når jeg skal oppdatere på windows update så får jeg bare til svar at det finnes ingen oppdateringer, men jeg vet at det er mange oppdateringer. Jeg kjører Xp.pro som OS. Znoken Lenke til kommentar
neXon Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 - lastned en nyere versjon av IE, fra microsoft's hjemmeside - Rekner med at du svarer "ja" på spørsmålet som kommer poppende opp når du går inn på Update siden (den om du vil installere et script eller hva det er) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det problemmet der er normalt.. stol aldri på windows update.. den roter veldig ofte.. Er egentlig lite å gjøre med tror jeg.. kanskje å laste dem manuelt. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 - lastned en nyere versjon av IE, fra microsoft's hjemmeside- Rekner med at du svarer "ja" på spørsmålet som kommer poppende opp når du går inn på Update siden (den om du vil installere et script eller hva det er) Takk for svaret Joda svarer ja på spørsmålet, men skal det ikke komme opp 2 ganger . Hos meg kommer det bare 1 gang. Har prøvd og laste ned en nyere versjon av IE men det hjalp meg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Lever alle med dette problemet eller ? I AM GOING MAD !!! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Sjekk at du har riktig dato og årstall i windows... Det skulle løse det hele....... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Du er en engel... Ikke mange så smarte som deg her !!! Kan ikke få takket deg nok... :smile: :smile: Helgen er reddet..... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Helt i orden God helg Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Til alle Dere som leser dette så er det Fredde sin feil at jeg har hatt problemer med windows update. Satt hjemme hos fredde for noen uker siden da han var inni biosen min og rotet og da låste maskinen seg dønn. For og få pc`n til og fungere igjen så måtte vi resette biosen og da stilte den seg tilbake til 2002. Så husk alle Dere som resetter biosen, husk og sjekk årstallet etterpå. Lærer no nytt vær dag vett dere. Fredde og jeg har ihvertfall lært no nytt idag. Takk til Dere som tok Dere bryet og svare meg. Ha en fin helg alle sammen :o Znoken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 det problemmet der er normalt.. stol aldri på windows update.. den roter veldig ofte..Er egentlig lite å gjøre med tror jeg.. kanskje å laste dem manuelt. Winupdate roter? Nei den var nye, har aldri opplevd det eg. Har auto update av windows. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har også opplevd både med windows og norton antivirus at live update bare har sluttet å informere og godta download av updates helt uten grunn...It's a buggy world, lets move to outer space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå